Companiile au realizat in ultimii ani ca reclamele si metodele clasice de promovare uneori nu dau rezultatele sperate, asa ca au inceput sa se foloseasca de potentialul clipurilor virale, distribuite atat pe canalele TV, cat mai ales prin intermediul internetului. Fie ca vorbim de nume mari, precum Samsung, sau de brandu-uri de care probabil nu ati auzit niciodata, precum Dollar Shave Club, o serie de companii au reusit sa profite din plin de pe urma acestori clipuri. In continuare, 10 dintre cele mai bune exemple din ultimii ani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri