In plus, noul branding reflecta trecutul Disney, in special semnatura lui Walt Disney ca parte integranta din logo si gestul marcant al scrierii literei 'D' ce este utilizat in toate tipurile de media.

Toate promo-urile, clipurile de identitate si cele privind recomandarile de programe vor afisa noul logo, stil grafic si paleta de culori. In timp ce logo-ul si identitatea vizuala se schimba, promisiunea canalului, valorile brandului si continutul mult indragit nu se modifica.

In EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), noul branding a fost dezvaluit pentru prima data cu ocazia transferului Disney Channel Germania de la varianta pay-TV la free-to-air in ianuarie 2014. Tot in aceasta regiune, Disney Channel este disponibil in 21 limbi si 18 fluxuri vizuale din 117 tari si ajunge astfel in peste 139 milioane de gospodarii cu un total de 24 canale.

In decembrie 2013, Disney Channel s-a situat pe locul 3 in topul canalelor pentru copii in 11 din 15 tari masurate si pe locul 1 in Portugalia, Polonia, Ungaria si Romania. La nivel global, portofoliul de canale aflate sub managementul Disney Channels Worldwide este disponibil in 164 tari/teritorii cu 79 fluxuri vizuale, in 34 limbi, adica 110 canale.