Procesul de selectie a fost unul complex, implicand numeroase etape si a beneficiat de suport din partea Grupurilor.

Selectia serviciilor de creatie a inclus unele dintre cele mai importante agentii de pe piata romaneasca, care si-au demonstrat abilitatile, bazandu-se atat pe criterii tehnice, cat si financiare. Prin urmare, serviciile de creatie vor fi preluate de GMP. Agentia s-a clasat prima, in functie de urmatoarele criterii: abordare strategica si creativa, raspuns rapid si eficienta. GMP va furniza servicii de advertising standard (strategie, creatie, servicii clienti, productie de advertising) pentru intreg portofoliul de branduri al companiilor, pentru o perioada de doi ani.

Pentru serviciile media, cele mai importante cinci companii din industrie din punct de vedere a veniturilor s-au calificat in procesul de selectie. Agentia selectata a fost Media Investment, ca urmare a evaluarii strategiei media, a instrumentelor si metodelor propuse, precum si a preturilor. Media Investment se va ocupa de servicii media si de planificare pentru grupul de companii Cosmote si Romtelecom, pentru urmatorii doi ani.