Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) a demarat licitatia pentru atribuirea contractului de gestionare si vanzare a spatiului publicitar aferent posturilor de radio din portofoliul sau, ofertele putand fi depuse pana pe 25 septembrie.

Licitatia a fost demarata dupa ce Consiliul de Administratie al Radioului Public a aprobat, printr-o hotarare, initierea procedurii de achizitie in vederea cumpararii unor servicii de gestionare si vanzare a spatiului publicitar SRR, prin reprezentare media, pentru perioada 1 ianuarie 2015 - 31 decembrie 2016, potrvit agentiei Mediafax.

Conform unui anunt publicat pe site-ul e-licitatie.ro, termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare la licitatia deschisa organizata de SRR este 25 septembrie, ora 10.00. Ofertele vor fi deschise in aceeasi zi, de la ora 12.00, la sediul din Bucuresti al Societatii Romane de Radiodifuziune.

Potrivit caietului de sarcini al licitatiei, aceasta procedura vizeaza "identificarea si stabilirea celui mai bun si profesionist partener in domeniul gestionarii si vanzarii spatiului publicitar, care sa asigure SRR venituri cat mai mari din publicitate". Aceasta activitate se va desfasura pe parcursul a doi ani, in urma incheierii unui acord-cadru si ulterior a doua contracte subsecvente anuale.

Spatiul publicitar al SRR oferit spre gestionare si vanzare este de maximum 8 minute/ora, aferent fiecaruia dintre posturile Radio Romania Actualitati, Radio Romania Cultural, Radio Romania Muzical, Radio Romania Antena Satelor, Radio Romania 3 Net "Florin Pittis" si Radio Romania Regional, in functie de specificul si grila de programe a fiecarui post.

SRR are in vedere ca, prin achizitia acestor servicii, operatorul economic declarat castigator sa incheie contracte cu clienti, in numele si pe seama Radioului Public, pentru un venit minim garantat anual de 3.150.000 de lei fara TVA (circa 700.000 de euro fara TVA), respectiv 6.300.000 de lei fara TVA (circa 1.400.000 de euro fara TVA), pe 2 ani.

La evaluarea ofertelor, comisia de evaluare va avea in vedere pretul cel mai scazut care rezulta din aplicarea celui mai mic comision ofertat la un venit de 9.000.000 de lei, echivalentul a 2.000.000 de euro (exclusiv TVA), pentru 24 luni, respectiv 4.500.000 de lei, echivalentul a 1.000.000 de euro/an (exclusiv TVA).

Incepand din anul in 2012, regia Best Advertising & Consult SRL se ocupa si de vanzarea spatiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societatii Romane de Radiodifuziune.
Valabilitatea contractului de gestionare si vanzare a spatiului publicitar al SRR incheiat cu SC Best Advertising & Consult SRL a incetat pe 8 mai 2014.

In aprilie 2014, Radioul Public a initiat procedura de achizitie de la regia Best Advertising & Consult SRL a unor servicii de vanzare a spatiului publicitar aferent posturilor din portofoliul sau, in perioada 8 mai - 31 decembrie, valoarea contractului fiind de 29.400 de euro (exclusiv TVA).

In 2013, SRR a avut venituri din publicitate de 3,6 milioane lei, potrivit raportului de activitate pe anul trecut al Radioului Public.Societatea Romana de Radiodifuziune detine in prezent posturile Radio Romania Actualitati, Radio Romania International, Radio Romania Cultural, Radio Romania Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucuresti, peste 10 statii regionale si locale si Radio Chisinau. Acestora li se adauga postul online pentru copii Radio Junior si agentia de presa Rador.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri