Invitati la o dezbatere despre cultura antreprenoriala la romani, Dragos Anastasiu, presedintele Eurolines, a vorbit despre nevoia unei promovari la scara larga a cunostintelor legate de mediul de afaceri.

Omul de afaceri sustine ideea popularizarii culturii antreprenoriale prin intermediul mass-media. El da exemplul unui proiect de televiziune in care a fost implicat, Arena Leilor, al carui succes nu l-a putut anticipa. "Aceasta televiziune a fost scoasa din grila televiziunii romane dupa sapte ani si te intrebi de ce", spune presedintele Eurolines.

Nu avem emisiuni care sa stimuleze antreprenoriatul, in schimb avem emisiuni care sa stimuleze gatitul.

Lipsa emisiunilor care sa promoveze antreprenoriatul este o lacuna a mediului de afaceri romanesc, din perspectiva lui Dragos Anastasiu. "Nu avem emisiuni care sa stimuleze antreprenoriatul, in schimb avem emisiuni care sa stimuleze gatitul".

Un proiect major de educare a antreprenoriatului care va include si o emisiune TV va fi lansat de Romanian Business Leaders, fundatie din care face parte si Dragos Anastasiu. Programul, numit StartUp Romania, este inspirat dupa cel britanic, StartUp Britain. Proiectul va incepe in aceasta toamna, cu un buget initial de 35.000-40.000 de euro, pentru primul an investitia necesara fiind de 150.000 de euro.