Dragos Anastasiu, a declarat, in cadrul emisiunii WALL-STREET 360, ca in Romania se simte nevoie unor emisiuni TV despre antreprenoriat.

Invitati la o dezbatere despre cultura antreprenoriala la romani, Dragos Anastasiu, presedintele Eurolines, a vorbit despre nevoia unei promovari la scara larga a cunostintelor legate de mediul de afaceri.

Omul de afaceri sustine ideea popularizarii culturii antreprenoriale prin intermediul mass-media. El da exemplul unui proiect de televiziune in care a fost implicat, Arena Leilor, al carui succes nu l-a putut anticipa. "Aceasta televiziune a fost scoasa din grila televiziunii romane dupa sapte ani si te intrebi de ce", spune presedintele Eurolines.

Nu avem emisiuni care sa stimuleze antreprenoriatul, in schimb avem emisiuni care sa stimuleze gatitul.

Lipsa emisiunilor care sa promoveze antreprenoriatul este o lacuna a mediului de afaceri romanesc, din perspectiva lui Dragos Anastasiu. "Nu avem emisiuni care sa stimuleze antreprenoriatul, in schimb avem emisiuni care sa stimuleze gatitul".

Un proiect major de educare a antreprenoriatului care va include si o emisiune TV va fi lansat de Romanian Business Leaders, fundatie din care face parte si Dragos Anastasiu. Programul, numit StartUp Romania, este inspirat dupa cel britanic, StartUp Britain. Proiectul va incepe in aceasta toamna, cu un buget initial de 35.000-40.000 de euro, pentru primul an investitia necesara fiind de 150.000 de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri