O noua reclama din Filipine arata cum oamenii isi exprima recunostinta fata de acele persoane care le insenineaza ziua, dar care poarta doar porecle in spatele lor: un sofer numit “fratioare”, un comerciant numit “pustiule”, un gardian numit “sefu”. Apoi oamenii au recunoscut cu rusine ca nu stiu cum se numesc acele persoane in buletin. Aici intervin cadourile personalizate de la Coca-Cola.

Reclama de 3 minute realizata de McCann, este in stil documentar, avand povesti de viata adevarate care necesitau contorsiuni logistice reale, incat ai crede ca toata treaba e facatura. Indiferent cum ar fi fost, nu prea conteaza. Este o strategie buna de marketing sub forma de divertisment, facuta cu scopul de a-i face pe oameni sa se simta bine.

Coca Cola incearca sa faca de multa vreme acest lucru, si in acest caz, pare ca functioneaza strategia. Videoclipul de pe Youtube are, de joi, 900,000de vizualizari, iar comentariile includ foarte multe laude aduse initiativei. Intrebarea care ar trebui pusa este cum ar trebui sa gaseasca oamenii fix sticla de care au nevoie pentru a o oferi acelora carora vor sa le multumeasca pentru tot ce fac?

Sursa foto: Captura YouTube/Coca-ColaŽ The Happiest Thank You