Agentia de branding Storience, fondata de Adriana si Stefan Liute, si-a deschis un birou la Londra la finalul lunii septembrie 2014. Decizia agentiei a venit in urma finalizarii unui proiect de rebranding in Anglia, ocazie cu care proprietarii au constatat ca pot concura pe o piata mult mai matura si mai sofisticata.

"Marea Britanie este cea mai dezvoltata piata de branding din Europa si ne-am dorit mereu sa activam acolo. Clientul pentru care am lucrat a fost foarte multumit de noi si ne-a incurajat sa deschidem un birou local. Pentru a deservi cu succes clientii britanici este important sa luam pulsul pietei locale, asa ca infiintarea unui birou Storience la Londra ni s-a parut o decizie fireasca", spune Adriana Liute, managing partner Storience.

Storience are deja un reprezentant local in Marea Britanie care se ocupa de clientii de acolo si atragerea altora. Ioana Jago este client service director si lucreaza in marketing de 12 ani, dintre care ultimii 8 in Londra.

Adriana si Stefan Liute cred ca prezenta comerciala in Marea Britanie le va crea noi oportunitati si in restul Europei Occidentale. De altfel, unul dintre clientii biroului londonez este Universitatea din Geneva, pentru care Storience va crea identitatea vizuala si prezenta web a unui proiect cultural.

Infiintata in 2012 de sotii Adriana si Stefan Liute in Bucuresti, Storience a castigat 4 premii internationale si are 40 de clienti in portofoliu. In 2013, Storience a lansat Zamburi, brandul de povesti ilustrate pentru oameni mari, sub forma de felicitari.

Anul trecut, agentie Storience a avut o cifra de afacere de peste 575.000 de lei, in crestere de la aproape 330.000 lei in 2012, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri