McCann Worldgroup a fost desemnata reteaua de publicitate a anului pentru al doilea an consecutiv la Golden Drum 2014, cel mai important festival de publicitate din regiune. McCann Bucuresti a fost si in acest an cea mai premiata agentie din reteaua McCann si din Romania. Campania cu Ghita Ciobanul si magazinul Mega Image deschis in redactia Times New Roman, se numara printre actiunile apreciate la Golden Drum.

Catalin Dobre, executive creative director McCann Bucuresti, va fi prezent la retailArena, eveniment organizat de wall-street.ro intre 4 si 6 noiembrie la hotel Howard Johnson din Capitala.

Distinctia „Agency Network of the Year” este cea mai importanta distinctie din cadrul festivalului si este acordata retelei care a obtinut cel mai bun punctaj pentru campanile nominalizate si premiate. Anul acesta, McCann Worldgroup a obtinut 141 de puncte, castigand 3 Grand Prix, 4 Golden Drums, 7 Silver Drums si avand alte 20 de nominalizari, pentru campanii din 10 tari: Romania, Turcia, Israel, Finlanda, Polonia, Sebia, Croatia, Albania, Slovenia si Ungaria. McCann Bucuresti a castigat 1 Grand Prix, 2 Golden Drum, 2 Silver Drum si a avut alte 4 nominalizari

De asemenea, pentru a doua oara in ultimii patru ani, Vodafone Romania a fost desemnat BRAND OF THE YEAR, castigand 4 premii (1 Grand Prix, 2 Golden Drum, 1 Silver Drum) cu campania „Ghita, The Social Shepherd” si o nominalizare pentru campania „Digital Library Wallapaper”, ambele campanii fiind dezvoltate de McCann Bucuresti.

Campaniile si premiile care au pozitionat agentia McCann Bucuresti in topul agentiilor romanesti la Golden Drum 2014:

  • Campania „Ghita, The Social Shepherd”, dezvoltata pentru Vodafone Romania: 1 Grand Prix in categoria Integrated Campaigns (Multi Channel); 1 Golden Drum in categoria Digital Campaigns (Single Channel); 1 Golden Drum in categoria Digital Campaigns (Multi Channel) si un Silver Drum in categoria PR (Multi Channel).
  • Campania „Best Part of Pizza”, dezvoltata pentru Pizza Hut: Silver Drum in categoria Direct Campaigns (Single Channel);Pizza hut
  • Campania „Radar for Good”, dezvoltata pentru Coca-Cola Romania: shortlist in categoria Mobile Campaigns (Single Channel);
  • Campania „Digital Library Wallpaper”, dezvoltata pentru Vodafone Romania: shortlist in categoria Outdoor Campaigns (Single Channel);Vodafone-biblioteca digitala
  • Campania „Prank the Prankster”, dezvoltata pentru Mega Image, in categoria Public Relations Campaigns (Multi Channel).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri