Alexandra Iavorschi a spus ca, "la nivel de share, TV-ul ramane rege". "E undeva la 60% din bugetul de media din Romania", a spus Iavorschi. Ea a mai spus ca Romania este pe primele locuri in lume in privinta numarului de ore petrecute in fata televizorului. "Romanii se uita aproape 6 ore la televizor in fiecare zi", a spus Alexandra Iavorschi, precizand totodata ca Romania este si una dintre cele mai dezvoltate piete de televiziune din Europa, arata Mediafax.

De asemenea, potrivit Alexandrei Iavorschi, un numar de 17.000 de spoturi sunt difuzate, in medie, in fiecare zi la televizor. "In 2013, daca adunam toate minutele de publicitate pe toate canalele monitorizate, numarul este de 6,5 milioane de minute de publicitate pe toate canalele", a spus Alexandra Iavorschi.

Televiziunea nu pierde teren, ba din contra

Ea a mai spus ca "TV-ul este in continuare rege si o sa fie rege in continuare", in ciuda faptului ca bugetele de publicitate s-au redus. "Desi s-au redus bugetele, nu s-a inchis nicio televiziune. Televiziunea este in continuare un business", a adaugat Alexandra Iavorschi.

In ceea ce priveste conceptul de "second screen", Alexandra Iavorschi a prezentat cateva informatii recente furnizate de Google, care a facut un barometru si pentru Romania. Astfel, potrivit acestui studiu, aproximativ 50% dintre respondenti au declarat ca intra pe internet in timp ce se uita la TV, a spus Iavorschi. Insa Alexandra Iavorschi a precizat ca trebuie avuta in vedere distinctia intre multiscreening si multitasking, concepte uneori confundate.

Citeste si:

A doua chestiune importanta, in opinia Alexandrei Iavorschi, este aceea ca ceea ce se vede la nivel de multiscreen are legatura cu pasiunea. "Pasiunea este exercitata de show-urile mari, precum «Romanii au talent» si «X Factor»", a spus Iavorschi, precizand ca s-a constatat ca, in ziua de difuzare a unei anumite emisiuni de tipul acesta, cautarile pe internet despre program "cresc exponential".

De asemenea, Alexandra Iavorschi a vorbit despre conceptul de "sponsorship". "Cred foarte mult in asta. Mi se pare ca este cea mai evidenta dezvoltare intr-un viitor scurt si mediu. Exista o crestere a ponderii acestei prezente de brand in afara timpului de publicitate", a explicat ea.