Mobile-ul este sectorul cu cea mai mare crestere, iar predictia este ca el va deveni din ce in ce mai vizibil in consumul de publicitate intre 2014 si 2017, determinat de raspandirea dispozitivelor mobile si a inovatiilor tehnologice cu beneficii pentru publicitate. Cu toate acestea, cota mobile-ului din consumul de publicitate ramane mult in urma cotei acestuia din consumul de media. Publicitatea pe mobile va atinge o cota de 1% din tot consumul de publicitate din Romania in 2015 si 7% din investitiile in digital. Acesta lucru se datoreaza partial faptului ca o mare parte din publicitatea conventionala din display nu functioneaza bine in mobile. In comparatie cu display-ul de tip desktop, banner-ele din mobile necesita mai mult spatiu din ecran si sunt considerate mult mai intruzive.

Exista insa o zona in care display-ul digital are mai mult succes in mobile, si aceasta este social media. Facebook si Twitter si-au restructurat rapid diversele operatiuni pentru consumul de mobile si publicitate. Social media furnizeaza un exemplu bun pentru ceea ce inseamna adaptarea in mobile. Per ansamblu, mediul digital, inregistreaza cea mai mare si sustinuta crestere anuala (+12% in 2014 vs. 2013) si se preconizeaza o evolutie constanta de 10% in urmatorii 2 ani. Display-ul detine in continuare cea mai mare parte din investitiile in mediul digital (84%), totusi search-ul castiga teren, avand cresteri importante: +19% (2014 vs 2013) si +24% (2015 vs 2014).

TV-ul ramane totusi mediul cu cea mai mare pondere in investitiile din publicitate in Romania (63.5%), lucru care se va mentine si in urmatorii ani. Urmeaza Digital-ul cu o cota de piata de 13.6% (care si-a castigat din 2013 pozitia secunda in top) si Outdoor-ul cu 10.7%. Presa scrisa cumuleaza 6% din totalul investitiilor in publicitate, Radio-ul o urmeaza indeaproape cu 5.8%, iar Cinema-ul detine o mica parte (0.4%).