Noul logo pastreaza culoarea portocalie, forma patrata si fontul cu care s-a promovat compania pana acum. Toate marcile grupului, in toate cele 14 tari in care isi desfasoara activitatea filialele sale, vor prelua noua identitate si isi vor transforma logo-urile, dupa cum urmeaza: numele de marca este precedat de simbolul Up.

Inainte de rebranduire, conducerea companiei a fost preluata de Catherine Coupet, in varsta de 49 de ani, numita presedinte director general. Grupul Up reuneste 2300 de angajati si a realizat, in 2014, un volum de emitere de 5,8 miliarde de euro. In Romania, compania a fost infiintata in 2002 si deserveste peste 20.000 de clienti. Up Romania include tichetele de masa, tichetele cadou, tichetele de cresa si tichetele sociale.

Fondat in anul 1964, de la introducerea in Franta a tichetelor de masa, grupul Cheque Dejeuner este prezent in Franta, Italia, Spania, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Maroc, Polonia, Portugalia, Germania, Turcia si Mexic.

Citeste si:

Portofoliul de produse Cheque Dejeuner Romania include tichetele de masa Cheque Dejeuner, tichetele cadou Cadhoc, tichetele de cresa Cheque bebe, tichetele sociale Cheque de Services, tichetele de vacanta Cheque vacances si kiturile cadou EMOVA.

Grupul Up concureaza pe piata tichetelor de masa si tichetelor cadou cu companiile Sodexo si Edenred.