Potrivit AFP, o fata cu sanii dezgoliti a reaparut joi in pagina 3 in The Sun, fapt care infirma informatiile publicate, marti, de cotidianul The Times, potrivit carora tabloidul britanic urma sa renunte la aceasta traditie a topless-ului, inceputa in 1970. Stirea publicata de The Times a fost salutata de organizatiile feministe si de cateva dintre autoritatile din Marea Britanie.

Insa, The Sun a publicat o noua fotografie cu o tanara blonda cu sanii goi, sub titlul "clarificari si corectii". "Ca urmare a recentelor informatii vehiculate in presa, vrem sa clarificam faptul ca aceasta este pagina 3 si ca aceasta este o fotografie a lui Nicole, in varsta de 22 de ani, din Bournemouth", a precizat The Sun.

"Vrem sa ne cerem scuze pentru jurnalistii din presa scrisa si pentru cei de la televiziuni care, in ultimele doua zile, au vorbit si scris despre noi", a mai scris The Sun.

Marti, The Sun nu a confirmat eliminarea din pagina 3 a fotografiilor cu femei topless. "The Sun nu a spus in niciun moment ca asa ceva se va intampla", a declarat, pentru AFP, responsabilul de PR al cotidianului, Dylan Sharpe, trimitandu-i pe amatorii de astfel de continut sa viziteze si site-ul dedicat acestei pagini, respectiv page3.com.

Citeste si:

Aceasta traditie veche de peste patru decenii a fost mult timp catalogata drept sexista de criticii tabloidului si chiar si magnatul media Rupert Murdoch, in prezent in varsta de 83 de ani, a descris-o drept "desueta", anul trecut. Totodata, o petitie prin care se cerea tabloidului, unul dintre cele mai citite cotidiene britanice, sa inceteze aceasta practica a strans 217.000 de semnaturi. Participantii la campania "No More Page 3" ("Renuntati la pagina 3") au calificat, marti, vestea despre eliminarea fotografiilor topless drept "cu adevarat istorica" si un semn al "puterii cetateanului".

Infiintat in 1964, The Sun are un tiraj zilnic de peste 2,2 milioane de exemplare, potrivit datelor furnizate in 2014. The Sun este editat de News Group Newspapers, divizie a News UK, parte a News Corp.. companie detinuta de Ruper Murdoch.

Sursa foto: The Sun