In 2015, Centrade pastreaza acelasi model de business integrat, care si-a dovedit succesul in 2014. In acelasi timp, compania va continua sa isi consolideze pozitia in Europa, crescand atat numarul de proiecte regionale, cat si numarul de tari in care este prezenta.

Pentru a face comunicarea mai eficienta, Centrade integreaza in proiectele sale cele mai recente inovatii tehnologice si expertiza de digital (web, mobile, realitate augmentata, digital shopper marketing), urmarind astfel sa aduca brandul in dialog cu consumatorul. Clientii isi doresc tot mai mult ca partenerii lor sa le inteleaga businessul si provocarile cu care se confrunta iar Centrade raspunde acestor nevoi prin realizarea unor campanii personalizate, cu potential de implementare pe toate mediile de comunicare, oferind astfel o experienta completa a brandului. Proiectele Centrade imbina ideile de creatie si solutiile digitale bine targetate si masurabile asigurand o mai buna evaluare a rezultatelor, eficientizarea costurilor, alocarea transparenta si eficienta a resurselor si o abordare complexa a campaniilor de comunicare.

Identitatea Centrade se bazeaza pe principalul sau atu: oamenii care lucreaza in agentie. De la primul si pana la ultimul, in fiecare zi si in diverse contexte, oamenii din Centrade duc la bun sfarsit, cu profesionalism, proiecte si campanii de comunicare integrate. Pentru ca acest mod in care opereaza Centrade a transformat agentia intr-un partener de business regional, recunoscut si apreciat, decizia ca noua identitate a agentiei sa se construiasca pe doi piloni relevanti in industrie a venit firesc.

Astfel, profesionistii cu care se lucreaza si tot ce decurge dintr-un astfel de beneficiu si rezultatele obtinute avand alaturi o astfel de echipa se reflecta explicit in noua identitate Centrade, al carei nou claim – WE make things happen - inspira siguranta si colaborare, doua beneficii extrem de importante in industrie. Noua identitate vizuala se concentreaza pe latura umana a relatiei client-agentie, avandu-i ca protagonisti pe membrii echipei Centrade.

Cel mai simplu mod de a face cunostinta cu o agentie ar fi sa ii afli numele. Pentru a descoperi mai mult de atat, trebuie sa afli despre oamenii care lucreaza acolo. Astfel s-a nascut ideea noului logo Centrade.

Compania a ales sa isi deseneze numele cu o litera puternica, cu spatii generoase, in asa fel incat corpul de litera al cuvantului CENTRADE sa devina un cadru pentru imaginea oamenilor care fac parte din aceasta companie.

In acest fel, logo-ul poate fi reconfigurat neincetat, pastrand mereu aceeasi amprenta, dar lasand libertate oamenilor sa si-l personalizeze, subliniind faptul ca principalul atu al CENTRADE sunt oamenii care lucreaza in agentie.

„Spunem despre noi ca facem lucrurile sa se intample si dovedim acest lucru zilnic pentru clientii nostri: Raiffeisen Bank, Rompetrol, P&G, Enel, Sensiblu, Visa, Mondelez, Toyota, Chio, Dr. Oetker, Hochland, Tuborg.

Serviciile noastre au la baza o serie de expertize in domenii precum strategia de comunicare, strategia de brand, digital si mobile, evenimente, direct marketing sau PR. Oferim astfel cele mai bune solutii de comunicare pentru provocarile de business cu care se confrunta clientii nostri.” Radu Florescu, CEO Centrade.