Rebrandingul Telekom Romania, realizat prin integrarea operationala a Romtelecom si Cosmote, a fost unul foarte vizibil pe piata. Cum s-a realizat acest proces si cat de vizibil a fost in randul angajatilor? Primul pas, spune Anca Georgescu-Aladgem, a fost armonizarea culturii organizationale cu cele trei valori ale brandului - simplitate, inovatie si competenta. "Am incercat sa facem lucrurile in asa fel incat principiile calauzitoare ale brandului si ale culturii organizationale sa depaseasca nivelul declarativ", spune HR managerul Telekom. Asta a implicat, desigur, toate departamentele organizatiei.

Rebrandingul nu este un proces de HR, ci unul organizational.

Practic, valorile brandului, care arata ce isi propune compania pe piata, au fost balansate cu ceea ce isi propune aceasta in interior, la nivel de organizatie. "Rebrandingul nu este un proces de HR, ci unul organizational". Echipa de HR din cadrul Telekom Romania si-a propus sa intre intr-un dialog cu toti angajatii, iar in decurs de 3 luni s-au intalnit cu 6.000 de angajati. "Am discutat despre strategia organizatiei, despre ce ar trebui sa schimbam si ce constituie identitatea noastra comuna, care sunt acele elemente prin care cu totii reusim sa ne identificam".

Seria de emisiuni de business WALL-STREET 360 din saptamana 26-30 ianuarie este dedicata sectorului HR. Urmareste emisiunea WALL-STREET 360 pentru raspunsuri, recomandari si analize din partea directorilor de resurse umane din marile companii locale.