Campania sociala "Verde la educatie pentru circulatie" este cea mai ampla campanie sociala de educatie rutiera organizata in Romania si a fost implementata de Politia Romana, in parteneriat cu un lant de magazine din toata tara. Campania a fost desemnata castigatoare in cadrul Premiilor de Responsabilitate Sociala (PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014), la categoria cel mai bun eveniment de responsabilitate de sociala ("Best CSR Event"), potrivit Mediafax.

Verde la educatie pentru circulatie

"Verde la educatie pentru circulatie" a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere in randul copiilor prin constientizarea acestei probleme si corecta informare a celor mici, pentru scaderea numarului de accidente, pe termen lung. Campania s-a derulat printr-o serie de activitati, in cadrul carora politistii rutieri le-au oferit copiilor recomandari privind cele mai importante reguli pe care trebuie sa le respecte atunci cand merg singuri la scoala, la magazin sau la locul de joaca. Cei peste 30.000 de copii, au facut cunostinta cu semnele de circulatie, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, in care agentii de circulatie i-au invitat pe cei prezenti intr-un orasel miniatural, pentru a pune in aplicare informatiile accumulate, iar la final au fost recompensati cu premii.

Competitia "Corporate Social Responsibility" din SUA se numara printre cele mai cunoscute initiative de premiere din domeniu, urmarind sa promoveze campaniile cele mai creative din intreaga industrie de PR. Campania a fost organizata impreuna cu retailerul Lidl Romania.