Topul celor mai populare branduri din Marea Britanie arata ca industria tehnologica si cea a turismului sunt printre primele in preferintele consumatorilor, in timp ce branduri mai vechi precum Marks&Spencers sau Cadbury au pierdut teren.

Ierarhia a fost realizata printr-un sondaj care a luat in calcul 2.500 de adulti. Acesta este cel de-al 20-lea sondaj "Superbrandurile consumatorilor", scrie The Independent.

1. British Airways - compania aeriana care practic reprezinta Londra in intreaga lume, a doua in Marea Britanie dupa numarul de pasageri transportati anual, insa prima in lume dupa dimensiunea flotei, zboruri si destinatii internationale. Compania opereaza cele mai multe zboruri dinspre Europa spre puncte de pe alte continente.

2. Rolex - brandul are un istoric de peste 100 de ani, fiind unul dintre cele mai cunoscute cand vine vorba de ceasuri de lux. De numele fondatorului, Hans Wildorf, se leaga pionieratul modelului ceasului de mana.

3. BBC - Acronim pentru The British Broadcasting Corporation, BBC este una dintre cele mai renumite companii TV din intreaga lume. Televiziunea publica a Marii Britanii transmite in peste 30 de limbi.

4. Microsoft - cea mai mare companie producatoare de software din lume, activand in peste 100 de tari. Compania a fost fondata de Bill Gates si Paul Allen in 1975.

5. Nike - o alta companie americana in topul primelor cinci dupa popularitate in Marea Britanie, Nike este cunoscuta pentru articole sportive si vestimentare, cu o cifra de afaceri de peste 20 de miliarde de dolari. Numele vine de la cel al zeitei grecesti a victoriei.

Topul este completat de urmatoarele companii:

6. John Lewis

7. Gillette

8. Mercedes-Benz

9. Kellogg’s

10. Apple

11. Lego

12. Andrex

13. Boots

14. Dyson

15. Coca-Cola

16. Fairy

17. BMW

18. Google

19. Häagen-Dazs

20. Virgin Atlantic

Sursa foto: Londra/ Shutterstock.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri