ING Asigurari si Pensii a publicat pe contul de YouTube o reclama dedicata rebrandingului companiei in NN in care Ewan McGregor vorbeste in romana pentru a ne vesti noul nume al asiguratorului si isi schimba numele in EwaNN.

Campania video lansata de companie vine in contextul in care odata cu luna aprilie 2015, companiile de asigurari de viata, pensii private si managementul investitiilor aflate sub umbrela brandului olandez ING isi vor schimba denumirea in NN - noul nume si identitate vizuala. Astfel, ING Asigurari de Viata devine NN Asigurari de Viata, ING Pensii devine NN Pensii, iar ING Investment Management devine NN Investment Partners.

Alinierea la noul brand, NN, are loc la nivel global in 2015. In toate cele 18 tari in care grupul este prezent, diviziile de asigurari de viata, pensii si investitii, care la acest moment opereaza sub numele ING, vor adopta noul nume si identitatea vizuala aferenta. Campania de rebranding din Romania va implica investitii de aproximativ 10 milioane de euro, potrivit declaratiilor lui Marius Popescu, CEO ING Asigurari de Viata si membru in Consiliul de administratie ING Pensii.

In 2014, aceste divizii s-au unit sub denumirea NN Group, iar NN Group a devenit o companie independenta pe 2 iulie 2014 printr-o oferta publica initiala (IPO). Incepand de la aceasta data, actiunile NN sunt listate si tranzactionate pe bursa de la Amsterdam (Euronext) sub denumirea "NN Group" (simbolul "NN"). Cu aproximativ 12.000 angajati, NN Group ofera servicii de asigurare, pensii private si management al investitiilor catre clienti individuali, companii si clienti institutionali. Grupul NN are peste 15 milioane de clienti. "Etapa pe care o parcurgem acum vine dupa 18 ani de prezenta puternica pe piata de asigurari de viata si sapte pe piata de pensii private din Romania. In acesti ani, fie ca ne-am numit Nederlanden Asigurari de Viata, ING-Nederlanden sau doar ING, am construit investind in dezvoltarea pietelor pe care activam. Ne propunem sa realizam cu succes transferul de capital de imagine si incredere de la brandul ING catre noul brand, NN", spune Marius Popescu.

In Romania, grupul NN include activitatile ING Asigurari de Viata si ING Pensii, companii lider pe pietele de profil, ING Pensii si ING Investment Management, numarul patru in topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale. Pentru cele trei entitati, procesul de rebranding presupune schimbarea numelui si a identitatii vizuale, fara a aduce modificari la nivelul strategiei, al echipei de management si angajati sau la nivelul relatiei contractuale cu clientii.

Campania de comunicare NN, lansata pe 19 ianuarie

Pe 19 ianuarie a.c. diviziile locale de asigurari, pensii si investitii desprinse din Grupul ING au lansat campania de comunicare dedicata publicului larg prin care anunta tranzitia de la ING la NN - noul nume si identitate vizuala. Campania de comunicare se va desfasura pe toate canalele cu acces la publicul tinta: TV, online, radio, presa si outdoor. Spotul va fi difuzat pe 17 posturi nationale in perioada ianuarie – martie 2014 si va fi promovat si in mediul online. De asemenea, demersurile de comunicare realizate pe plan local vor fi dublate, in intervalul februarie-martie 2015, de o campanie globala de rebranding creata si sustinuta de NN Group.

Campania locala isi propune sa prezinte publicului identitatea sub care se va desfasura, incepand din aprilie 2015, intreaga comunicare contractuala si comerciala cu clientii, partenerii si piata a celor trei companii, subliniind prin conceptul sau continuitatea activitatii acestora (“numele se schimba, noi ramanem aceiasi”). Astfel, de la acel moment, pe plan local ING Asigurari de Viata devine NN Asigurari de Viata, ING Pensii devine NN Pensii, iar ING Investment Management devine NN Investment Partners. Etapa de comunicare cu publicul larg debuteaza dupa ce, in luna decembrie 2014, compania a informat individual clientii si partenerii cu privire la schimbarea de nume si identitate vizuala, printr-o campanie de marketing direct. Astfel, catre clientii de asigurari si pensii au fost trimise peste 2.000.000 de scrisori si mesaje electronice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri