“Lansarea unei agentii specializate in Programmatic presupune o investitie substantiala si suntem fericiti ca am putut sa o facem”, a declarat Zoltan Szigeti, presedinte The Group.

“Activitatea de Programmatic planning & buying, capabilitatea de marketing analytics, desi utilizate ca enunturi la scara mai larga, sunt pe deplin intelese si aplicate de foarte putini specialisti. Rezultatele lor vor reaseza eficient raporturile dintre branduri si consumatori pe internet, vor aduce vesti bune pentru site-urile “vii” si active, pentru publisheri, pentru bloggeri si proprietari de continut relevant, vor contribui la o eficienta sporita a investitiei brandurilor in comunicare. Clientii Media Investment vor beneficia in mod direct de expertiza oferita acum de Prometheus”, a declarat Dan Balotescu, managing partner Media Investment.

Agentia Prometheus, condusa de Cecilia Tanasoiu, are o echipa formata din sapte oameni, specializati in Programmatic media si marketing analytics. Prin intermediul companiei, brandurile pot cumpara o anume expunere a reclamei, pentru un anume consumator, la un anume moment, intr-un anume context. „Programmatic media reprezinta evolutia catre cybermarketing, respectiv activitatea care reuneste, din perspectiva brandurilor, cele trei notiuni vitale: marketing, economie, tehnologie”.