Repozitionarea are loc la nivel international. In ultimii patru ani brandul a folosit sloganul “That calls for a Carlsberg”.

„« Probably the best » ca slogan, inca de la aparitia sa in 1973, a devenit nu doar sinonim cu Carlsberg, ci si o expresie intrata in constiinta si limbajul comun. Dorim sa consolidam aceste rezultate, care reprezinta de altfel visul oricarui brand – acela de a se impune atat de clar si stabil in mintea consumatorilor. De aceea, am decis sa reintroducem sloganul care ne-a consacrat si care este atat de strans legat de istoria si valorile brand-ului nostru”, a declarat Paul Markovits, vicepresedinte de marketing al URBB.

In 2011, cand isi schimba sloganul folosit de 38 de ani, berea se repozitiona in jurul continutului. Rebrandingul la nivel local a costat in jur de doua milioane de euro.

O relansare de 2 mil. euro: Berea Carlsberg are o noua identitate

O relansare de 2 mil. euro: Berea Carlsberg are o noua identitate

Continua sa sustina fotbalul

“Vrem sa stergem putin praful de pe acest brand. Ne vom pozitiona si jurul consumatorilor tineri, care pot adauga un leu in plus pentru a-si cumpara o bere super premium”, explica in urma cu patru ani Doron Zilberstein, vicepresedintele de marketing al URBB la acel moment.

Citeste si:

De asemenea, in perioada urmatoare, brandul va continua directia de comunicare in ceea ce priveste fotbalul, o asociere care dureaza de zeci de ani. Carlsberg a fost lansat pe piata din Romania in anul 2001.

Produsa dupa reteta daneza a lui J.C. Jacobsen, inca din anul 1847, berea Carlsberg este distribuita in peste 140 de piete din intreaga lume.

URBB este un producator local de bere, bauturi racoritoare si apa minerala. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guiness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si marca de apa minerala Bilbor.