Brandul de bere Carlsberg, parte a grupului United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala de bauturi, revine dupa patru ani la cel mai apreciat slogan al brandului – „Probably the best beer in the world”, acesta fiind utilizat in perioada 1973 si 2011.

Repozitionarea are loc la nivel international. In ultimii patru ani brandul a folosit sloganul “That calls for a Carlsberg”.

„« Probably the best » ca slogan, inca de la aparitia sa in 1973, a devenit nu doar sinonim cu Carlsberg, ci si o expresie intrata in constiinta si limbajul comun. Dorim sa consolidam aceste rezultate, care reprezinta de altfel visul oricarui brand – acela de a se impune atat de clar si stabil in mintea consumatorilor. De aceea, am decis sa reintroducem sloganul care ne-a consacrat si care este atat de strans legat de istoria si valorile brand-ului nostru”, a declarat Paul Markovits, vicepresedinte de marketing al URBB.

In 2011, cand isi schimba sloganul folosit de 38 de ani, berea se repozitiona in jurul continutului. Rebrandingul la nivel local a costat in jur de doua milioane de euro.

Continua sa sustina fotbalul

“Vrem sa stergem putin praful de pe acest brand. Ne vom pozitiona si jurul consumatorilor tineri, care pot adauga un leu in plus pentru a-si cumpara o bere super premium”, explica in urma cu patru ani Doron Zilberstein, vicepresedintele de marketing al URBB la acel moment.

De asemenea, in perioada urmatoare, brandul va continua directia de comunicare in ceea ce priveste fotbalul, o asociere care dureaza de zeci de ani. Carlsberg a fost lansat pe piata din Romania in anul 2001.

Produsa dupa reteta daneza a lui J.C. Jacobsen, inca din anul 1847, berea Carlsberg este distribuita in peste 140 de piete din intreaga lume.

URBB este un producator local de bere, bauturi racoritoare si apa minerala. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guiness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si marca de apa minerala Bilbor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri