Intitulat “Biz Marketing Xchange”, schimbul de manageri este un proiect unic adresat directorilor de marketing din Romania. Fiecare participant in proiect va deveni “director de marketing pentru o zi” intr-o alta companie.

Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania, realizat de echipa revistei Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising.

Schimburile de directori de marketing pentru o zi au fost stabilite prin tragere la sorti, dupa cum urmeaza:

Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard Romania si Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image

Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries, si CalinClej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul si Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCreditTiriac Bank

Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania si Raluca Kisescu, Director de Marketing Romania si Moldova (Senior Manager Commercial Marketing), Avon Cosmetics Romania

Andreea Toloaca, Marketing Director, Orkla Foods Romania, si Ionut Gheorghe, Director de Marketing, Dacia si Renault

“Stim presiunea vietii de business la care sunt supusi clientii nostri in fiecare zi si, de aceea, cautam mereu solutii inovatoare pentru a-I sprijini in munca lor, pentru a le face misiunea mai simpla si afacerea mai eficienta. Suntem bucurosi sa dezvoltam acest proiect impreuna cu Biz, oferind profesionistilor oportunitatea de a trai experiente unice impreuna, de a-si impartasi competentele si povestile de succes, de a crea o comunitate solida a oamenilor de marketing, care sa isi sprijine reciproc companiile prin inovatie si competenta” spune Ovidiu Ghiman, Chief Commercial Officer Business Segment, Telekom Romania.

“Imi plac proiectele curajoase si suntem incantati de fiecare data cand reusim sa transpunem in realitate inca o idee frumoasa. Cu siguranta acesta va fi subiectul principal de discutii intre oamenii de marketing si comunicare in urmatoarea perioada”, a declarat Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar Biz.

Profilurile celor 10 directori de marketing, tragerea la sorti si fiecare intalnire si etapa a proiectului sunt prezentate pe larg prin relatari si imagini, atat in editia tiparita a revistei, cat si pe site.
Experienta si impresiile acumulate in timpul experimentului vor fi prezentate de catre participanti la evenimentul Biz Marketing Xchange, care va avea loc in luna iunie.

***

DespreTelekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand ofera servicii integrate de telecomunicatii, astfel incat clientii sa beneficieze de o experienta completa si inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet de mare viteza si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum sicontinut de inalta calitate si exclusivitati. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care sa sprijine companiile sa devina mai competitive si mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ulcomun al Romtelecom si COSMOTE Romania.
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul ofera produse si servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in aproximativ 50 de tari si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro in anul financiar 2014 – mai mult de 60% din aceasta valoare in afara Germaniei.

Despre Revista Biz

Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera continut viu, proiecte jurnalistice creative si abordari unice asupra mediului de business local si international.

Cu o aparitie bilunara, revista are ca public tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate BRAT, dintre care peste 6.000 sunt abonamente.

Revista Biz se distribuie in zonele urbane din tara, fiind disponibila in retelele Inmedio – Relay din Centrele de Business, Kaufland, Auchan, Mall-uri, Cora, Mega Image etc. la chioscurile de presa si reteaua de benzinarii Agip.