Utilizatorii romani de internet sunt mai putin interesati de stiri generaliste, informatii auto si sport, preferand noutatile despre moda si vestimentatie, conform unui studiu realizat de Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) intre decembrie 2014 si februarie anul acesta.

De asemenea, tot mai multi romani intentioneaza sa achizitioneze servicii turistice si bilete de avion, acest aspect fiind influentat probabil si de faptul ca multi utilizatori isi pregateau concediul pentru 2015 in intervalul masurat.

Dintre cei 10,5 milioane de utilizatori de internet, circa 6,8 milioane locuiesc in orase.

„Consumul de internet din mediul urban ramane in continuare mai ridicat fata de cel din mediul rural, audienta siteurilor web la modul general fiind distribuita astfel: aproximativ 65% utilizatori provin din mediul urban si aproximativ 35% utilizatori din mediul rural. In ceea ce priveste tipul dispozitivelor de pe care utilizatorii acceseaza zilnic internetul, se contureaza o crestere a dispozitivelor mobile (smartphone si tableta), fata de perioada septembrie 2014 – noiembrie 2014, procentul acestora crescand de la 41,7% la 48,5%”, precizeaza studiul BRAT

In ceea ce priveste profilul utilizatorilor din punct de vedere al varstei, in mediul rural, internetul este accesat mai ales de tineri. Astfel, 83% dintre acestia sunt intre 14 si 44 de ani. In mediul urban utilizatorii cu varsta de peste 44 de ani castiga teren, ajungand la un procent de 25% din cei aproximativ 6,8 milioane de persoane care acceseaza internetul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri