Dorinta de a gasi un raspuns valabil la aceasta grea intrebare este punctul de plecare pentru decizia ta de participa la Brand Managers Summit, care va avea loc pe 16 iunie 2015, la Radisson Blu Hotel din Bucuresti. Vorbim despre un eveniment care isi propune sa iti ofere o privire de ansamblu asupra provocarilor si amenintarilor cu care se confrunta brandurile intr-o lume in care consumatorul are din ce in ce mai multa putere. Asta pentru ca Brand Managers Summit a fost creat pentru a-ti oferi instrumente concrete si acces la o serie de studii de caz pe care sa le poti aplica si care sa te aduca mai aproape de clientii tai. Pe parcursul unei zile intregi vei afla strategii si tactici care te vor ajuta sa intelegi mai bine piata si dorintele consumatorilor. Vei putea interactiona chiar cu cei care creioneaza acum viitorul in branding, specialisti din agentti de brand si cercetare recunoscute la nivel mondial.

Primul pe lista vorbitorilor la Brand Managers Summit 2015 este Peter Knapp, director de creatie la nivel mondial la Landor Associates, o comunitate globala creativa de strategie de brand si design, aflata in top 10 companii de consultanta in branding la nivel global si in top 10 cele mai bune si creative companii de design. Peter este un membru activ in diferite jurii, precum Cannes Lions, D&AD sau Design Week. In cadrul prezentarii sale, el va vorbi despre cum ar trebui brandurile sa reevalueze modul in care interactioneaza cu publicul lor, in conditiile in care vechile reguli si conventii nu se mai aplica.

Al doilea speaker, Mark Johnson, este Managing Director pentru Europa la Brainjuicer, o agentie de strategie de brand si cercetare, care detine titlul de cea mai inovativa agentie de cercetare in 2011, 2012 si 2013. Mark va vorbi despre faptul ca, desi ecosistemul digital modeleaza strategia brandurilor, valoarea de schimb este dictata de aceleasi nevoi umane dintotdeauna. Implicarea emotionala a consumatorilor va avea mereu de castigat in raport cu un model de marketing axat pe persuasiune.

Cel de-al treilea speaker este Tom de Ruyck, Managing Partner la InsitesConsulting, o companie de cercetare de marketing care lucreaza cu 35% dintre cele mai cunoscute branduri la nivel global, prezenta in top 10 cele mai inovative agentii la nivel global in 2014. Tom va vorbi despre felul in care s-a schimbat modul in care se face comunicarea produsului catre consumatori. Daca in trecut marketingul intervenea cu precadere, acum, deciziile de produs se iau cu o contributie consistenta atat din partea oamenilor de marketing, cat si din partea consumatorilor.

Mai departe, Thomas Marzano este Global Head Brand Communication Design la Philips Design, grupul international de design din cadrul Philips. Philips Design castiga an de an numeroase premii in cadrul Red Dot Award, cel mai mare concurs de design de produs din lume. Thomas va vorbi despre importanta pe care o are o arhitectura de brand centrata pe consumator si va prezenta modalitati prin care poti reinventa brandul pentru a le oferi consumatorilor, cu ajutorul designului, experinte complete si intuitive.

Pe langa prezentarile celor patru speakeri, la Brand Managers Summit poti interactiona cu peste 250 de Brand Manageri din companii de top romanesti si internationale.

Inregistrarea participarii se face online, in limita locurilor disponibile.

Perioada de Early Registration se incheie pe 20 mai, grabeste-te sa isi rezervi locul la un pret cu discount!

Evenimentul Brand Manger Summit 2015 este sustinut in calitate de partener Gold de Avandor si de Ipsos Research in calitate de partener Silver.