CNA si-a modificat procedurile, in sensul in care reprezentantii televiziunilor si radiourilor sa primeasca, atunci cand sunt vizati de posibile incalcari ale legislatiei audiovizualului, rapoartele de monitorizare ale emisiunilor analizate de Consiliu si nu sesizarile primite de CNA, ca pana acum, transmite Mediafax.

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a discutat, la inceputul sedintei de marti, despre modificarea unor proceduri operationale ale institutiei. Astfel, CNA a decis ca, atunci cand primeste sesizari privind posibile incalcari ale legislatiei audiovizualului, sa nu le mai transmita reprezentantilor televiziunilor si radiourilor vizate. Consiliul a decis insa sa le trimita reprezentantilor televiziunilor si radiourilor vizate rapoartele de monitorizare realizate de departamentul de specialitate al CNA, in care se va face trimitere si la sesizarile primite, fara a se spune insa numele si prenumele persoanei care sesizeaza.

Aceasta decizie a fost luata cu unanimitatea membrilor CNA prezenti la sedinta de marti (Florin Gabrea, Valentin Jucan, Lorand Turos, Viorel Buda, Monica Gubernat, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu, Dorina Rusu, Rasvan Popescu si Radu Calin Cristea).

Totodata, CNA a decis sa modifice o alta procedura, prin care solicita reprezentantilor televiziunilor si radiourilor puncte de vedere atunci cand primea sesizari privind posibile incalcari ale legislatiei audiovizualului care ii vizau.
Astfel, cu opt voturi "pentru" si doua "impotriva" (Lorand Turos si Viorel Buda), CNA a decis sa nu mai solicite reprezentantilor televiziunilor si radiourilor aceste puncte de vedere.

Conform informatiilor prezentate in sedinta CNA de marti, noile proceduri intra in vigoare imediat dupa adoptare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri