Numarul de agentii este unul foarte mare, majoritatea companiilor selectand de obicei dintre 5-6 agentii, cel mult zece.

In cadrul aceluiasi eveniment, CEO-ul Carrefour a spus ca este plictisit de reclamele companiei pe care o conduce.

De asemenea, reactia Carrefour a venit dupa ce Ema Prisca, presedintele Art Director Club Romania, asociatia care reuneste creativii de pe piata locala, a declarat intr-o scrisoare adresata lui Jean-Baptiste Dernoncourt ca retailerul a cheltuit inutil 40.000 de euro din banii agentiilor.

ADC: Carrefour Romania a cheltuit 40.000 de euro din banii agentiilor

ADC: Carrefour Romania a cheltuit 40.000 de euro din banii agentiilor

Mai jos scrisoara lui Jean-Baptiste Dernoncourt:

Buna ziua,

Va scriu referitor la intalnirea organizata de Carrefour Romania in data de 27.05.2015, cu agentiile de publicitate.

Citeste si:

Inainte de toate, va transmit asigurarea ca initiativa noastra a avut la baza cele mai bune intentii. Demersul nostru de a strange la un loc majoritatea agentiilor de creatie si de online din Romania a avut in vedere anuntarea disponibilitatii Carrefour Romania de a recepta si ulterior implementa idei valoroase, inovatoare, relevante pentru consumatorul roman.

Ultimele zile ne-au facut, insa, sa intelegem ca, indiferent de intentiile cu care am plecat la drum, maniera abordata a fost nepotrivita si a creat confuzie.

Ca urmare a semnalelor primite din piata, vom folosi perioada urmatoare pentru a reflecta serios asupra demersului nostru si pentru a ne consulta cu principalele organizatii care reprezinta industria de comunicare.

Nu in ultimul rand, cerem scuze agentiei noastre curente, Publicis, cu care colaboram de 6 ani, pentru ca am pus intr-o lumina nefavorabila ceea ce am realizat pana acum impreuna cu ea si asta din cauza lipsei de claritate in timpul prezentarii. Le suntem recunoscatori pentru rezultatele foarte bune obtinute impreuna si respectam parteneriatul pe care il avem.

Le multumim tuturor reprezentantilor industriei si ai organizatiilor profesionale care si-au exprimat opinia in legatura cu acest subiect.
Cu siguranta avem de invatat din aceasta experienta si speram ca industria de comunicare – agentii, asociatii, experti – sa ne acorde increderea ca pe viitor vom sti sa ne comunicam mai bine intentiile.

Cu cele mai bune ganduri,
Jean-Baptiste Dernoncourt
Director Executiv Carrefour Romania