Cel mai neconventional festival de publicitate ADfel, este sustinut pe partea de ATL de un spot tv, doua spoturi radio, de o campanie de print si o campanie online. Intregul concept al campaniei a fost dezvoltat de Propaganda, iar numele festivalului si-a dorit sa sparga barierele traditionale de comunicare, aducand ineditul in prim plan.

"IQads a pornit la drum cu ideea unui festival de altfel de publicitate. Ne-am dorit o campanie care sa iasa in evidenta, care sa satirizeze mult prea folositele clisee din publicitate. O campanie inteligenta si cu simtul umorului, iar Propaganda s-a pliat perfect pe brieful nostru", a afirmat Anca Rancea, coordonator ADfel.

"Ideea creativa, care sta la baza campaniei, este legata de amendarea cliseelor prezente in publicitate, clisee care au "torturat" ani intregi campul vizual al consumatorilor. Astfel, doctorul stomatolog cu ale sale vesnice recomandari, fata din reclamele la sampoane, cu parul mereu stralucitor si fluturand in vant, doamna cu ale sale rufe mereu impecabil de albe datorita magicului detergent folosit, precum si alte clisee devin la randul lor victime", a declarat Dan Moldovan, Creative Director la Propaganda.

Citeste si:

Sfidand conventionalul, campania de publicitate clasica a fost precedata de un teasing in spiritul ADfel: o animatie transmisa viral. Campania de print infatiseaza o parte din cliseele mentionate mai sus, in cateva ipostaze haioase: pe vasul Titanic sau in cusca leilor. Produse de Yama Studios, spoturile radio surprind prin executiile "criminaliste" si haioase, iar spotul TV, produs cu ajutorul FXproduction, mentine linia comunicarii "anti-clisee".

Echipa Propaganda: Simina Leotescu - strategic planner, Dan Moldovan - creative director, Adrian Albu copywriter, Cristiana Florea copywriter, Bogdan Moraru - art director, Daniel Rizea ilustrator si Cornel Marin ilustrator.

ADfel este primul eveniment anual dedicat publicitatii neconventionale, organizat la initiativa IQads si 24-FUN. Scopul sau este de a integra in comunicarea publicitara tendintele de actualitate ale culturii urbane si de a oferi brandurilor ocazia sa comunice cu publicul intr-un cadru informal. ADfel se desfasoara pe parcursul unei saptamani incheiate, in perioada 4 10 septembrie pe terasa "La Motoare" si este sustinut de Radio Guerrilla, MTV Romania, Cotidianul, HotNews, Compact, OOPS Media, Elevate Media, NewsOutdoor, Re:PUBLIK si Oblique TV.