Oferta de spatii publicitare in parcarile subterane si supraterane din Bucuresti a fost lansata in anul 2005 in premiera pe piata romaneasca, Brand Management fiind singura companie care gestioneaza astfel de locatii. Parcarile incluse in lant pana la acest moment sunt: Unirea, Grand Hotel Marriott, Bucuresti Mall, Plaza Romania, City Mall, WTC si Baneasa BC, ceea ce inseamna aproximativ 2,400 locuri de parcare, cu o frecventa de cca. 40,000 de masini pe luna cu cel putin un consumator.
Publicitatea indoor este apreciata la nivel international ca fiind cea mai eficienta forma neconventionala de publicitate, devenind din ce in ce mai solicitata si in Romania. In acest context, Brand Management isi propune sa ofere mai mult decat simple spatii publicitare, venind in sprijinul clientilor sai cu servicii de inalta calitate de implementare si evaluare a campaniilor de publicitate. Tot in acest scop, compania a pus la dispozitia clientilor sai o aplicatie software, denumita ORGANIZER KIT, creata special pentru ofertare, redare de informatii despre traficul in locatii, eficienta campaniilor, urmarindu-se optimizarea relatiilor cu partenerii.
In acesti doi ani de activitate, Brand Management a sustinut peste 30 de campanii indoor pentru numerosi clienti din industrii reprezentative, precum cea financiar bancara, a telefoniei mobile, FMCG, si altele. Dintre campaniile desfasurate putem aminti pe cele ale companiilor: Domenia Credit, ING, Connex, Medicover, Nivea, Whirlpool, Ballantines, KLM, Tchibo, Cartoon Network.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: