Negoescu este cel care a venit cu ideea campaniei “Testul puritatii”, un proiect pentru brandul Aqua Carpatica prin care consumatorii puteau cumpara teste pentru a afla nivelul de nitrati din toate apele din Romania. Campania a castigat Grand Effie la Effie, dar si alte doua premii in cadrul aceluiasi festival: un Gold Effie la categoria bauturilor non-alcoolice si un Bronze Effie la categoria brand experience. Managerul a coordonat de asemenea campania „Full-passion job”, pentru brandul Jacobs 3 in 1, in care a obtinut un Silver Effie in categoria bauturilor non-alcoolice.

"Campania Full Passion Job a fost o solutie prin care sa fidelizam consumatorii de Jacobs 3 in 1 pe termen lung. Zona de <<3 in 1” este o categorie non-brand. Oamenii se activeaza la promotii si conteaza foarte mult distributia. De obicei, oamenii merg sa ceara <<Da-mi un 3 in 1>>, nu un Jacobs 3 in 1 sau Nescafé . A fost o incercare sa ii aducem pe oameni mai aproape de brand. Promotia a tinut sapte luni, desi, in general, astfel de campanii sunt de o luna sau doua”, spune Ruxandra Savulescu, client service director in cadrul Cohn&Jansen JWT.

Pe de alta parte, Alex Negoescu afirma ca cel mai greu de fidelizat clienti sunt cei care cumpara marci private, pentru ca in aceasta categorie pretul este foarte mic.

Citeste si:

„Cu cat pretul este mai mic, cu atat este mai greu. Astfel de exemple sunt mai ales marcile private. Produsele de baza sau cafeaua de tip 3 in 1 sunt si ele astfel de exemple. Iar scaderea TVA la alimente, intr-o perioda in care marcile private au castigat foarte mult si a scazut businessul brandurilor care cheltuie bani pe publicitate este buna. Pentru ca speram ca va fi o migratie de la aceste branduri ale retailerilor catre nume mai cunoscute, ceea ce pentru noi, comunicatorii, este foarte bine”, explica Negoescu.

El adauga ca pentru a concura cu marcile private, jucatorii mari trebuie sa recurga constant la promotii.

"In zona de bunuri de larg consum, marcile private sunt foarte importante, ele merg foarte mult pe pret si este un joc pe care nu prea il poti castiga. Mai ales ca ele beneficiaza de toata credibilitatea retailerului pe care acesta si-a construit-o. Doar facand promotii poti supravietui in fata brandurilor lansate de retaileri”, explica Savulescu.