"A castiga un premiu in aceasta competitie inseamna sa dovedesti clientului tau, conducerii companiei tale sau publicului, ca ai reusit, ca munca ta este recunoscuta de catre colegii tai si ca esti printre cei mai buni din Romania", a spus Thomas Achelis.

Evenimentul are misiunea de a imbogati schimburile internationale in domeniul comunicarii, de a imbunatati imaginea PR-ului in Romania, lucru destul de dificil dupa cum spune Thomas Achelis, asta pentru ca timp de noua ani, de cand a aparut initiativa dezvoltarii PR-ului in Romania, receptivitatea pentru astfel de proiecte, mai ales din partea Guvernului Romaniei, a fost mai mult decat scazuta. Lucrurile insa, dupa cum a declarat Achelis, au intrat pe un fagas normal. Daca anul trecut, intrarile pentru aceasta competitie au fost in numar de 60, pentru anul acesta se asteapta o crestere semnificativa a participantilor.

"Romanian Public Relations Award", competitie se desfasoara in stransa corelatie cu prestigioasa competitie internationala "Golden World Award", organizata sub egida Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA).

Competitia se adreseaza oricaror persoane, companii, asociatii institutii private si ONG-uri, care au finalizat pe parcursul ultimilor doi ani campanii de Relatii Publice cu rezultate deosebite. Termenul limita pana la care se pot face inscrieri este 12 septembrie 2006, urmand ca organizatorii sa preia toate proiectele si sa le supuna unui juriu international in luna octombrie. Premiile vor fi decernate in cadrul unei ceremonii festive in luna noiembrie. Mai precis, zilele dedicate evenimentului, intre 6 si 9 noiembrie, evenimentul avand loc la Athenee Palace Hilton Bucharest, organizat sub titulatura "Saptamana PR-ului Romanesc". Pe langa festivitatea de premiere vor avea loc o serie de conferinte si seminarii, cu scopul a oferi o platforma adecvata pentru schimbul de experiente intre profesionistii domeniului.

Printre sustinatorii proiectului se numara organizatii de prestigiu precum: Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Confederatia Europeana de Relatii Publice (CERP), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Academia Europeana de Relatii Publice (EAPR) si Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

"Cu alte cuvinte, angajatii companiilor care mentin un nivel foarte bun al comunicarii interne sunt de 4.5 ori mai motivati sa duca firmele respective spre succes. increderea angajatilor in propria companie si faptul ca prin intermediul comunicarii ei simt ca fac parte din aceeasi familie se traduc prin scaderea cu 20% a fluctuatiei de personal din companiile bune comunicatoare, fata de situatia din organizatiile rigide si care nu au descoperit inca nici Intranetul", a precizat Achelis.

Regulamentul de participare este comunicat simplu si direct, el putand fi regasit pe site-ul Romanian PR Award , la sectiunea “Concurs”.

Juriul este deocamdata format din Thomas Achelis (München), membru in board-ul IPRA, Nelly Benova (Sofia), presedinte al Asociatiei de PR din Bulgaria, Dumitru Bortun, presedinte ARRP, Cristina Guseth, director Freedom House, Anca Harasim, presedinte Executiv AmCham Romana, Gilda Lazar, corporate affairs director, JTI Romana , profesor Tony Meehan (Glasgow) FRSA, FCIPR, FIPRA, chairman TMA Communications Limited, Calin Sabac, partener al Academiei Europene de Relatii Publice (EAPR), Adriana Saftoiu, consilier prezidential si purtator de cuvant al Presedintelui Romaniei, sef al Departamentului de Comunicare Publica, Lidia Solomon, director de Relatii Publice la Vodafone, Adrian Vasilescu, consilier al guvernatorului BNR, Mircea Vasilescu, redactor-sef Dilema Veche. “Inca suntem in negocieri cu alte persoane”, a declarat Thomas Achelis la seminarul de deschidere a "Romanian Public Relations Award".