Circa 60.000 de spectatori au fost inregistrati in medie, zilnic, la prima editie a Festivalului Untold de la Cluj-Napoca, desfasurat in perioada 30 iulie-2 august, din care 15% din strainatate.

"In medie, 60.000 de oameni s-au bucurat zilnic de prestatiile celor mai apreciati artisti ai momentului, iar in ultimele doua seri de festival am inregistrat varfuri de audienta de 65.000 pe zi. 15 la suta au fost turisti veniti la Festivalul Untold din tari precum Mexic, Noua Zeelanda, Japonia, Coreea de Sud, SUA si Canada, Olanda, Polonia, Marea Britanie, Franta, Germania, Ungaria, Cehia, Spania”, se arata in documentul citat.

Ultimele doua seri de festival au inregistrat varfuri de audienta pentru prestatiile headlinerilor Armin van Buuren si David Guetta, sambata si duminica inregistrandu-se 65.000 de spectatori pe Ursus Untold Arena, principala scena a festivalului. Aceasta a insumat 1.200 mp decor, 306 mp de ecrane video, 533 de lumini si proiectoare, efecte pirotehnice impresionante si 11 variante de proiectare, din echipa de productie facand parte si specialisti care lucreaza cu Armin van Buuren, Tiesto sau Hardwell.

„Decorul scenei a invitat publicul sa se lase purtat intr-o lume de basm, sa evadeze din cotidian pentru patru zile, in care experente memorabile sunt puse in valoare de inovatii tehnologice. Sala Polivalenta si Parcul Central au intampinat, la randul lor, festivalierii cu instalatii pe perdea de apa si proiectii de video mapping, dar si concerte si multiplele activitati de relaxare. Fanii muzicii rock si retro au participat la convertele dedicate din Piata Unirii si Euforia Music Hall, iar la Strandul Sun activitatiile de relaxare au facut preferatele festivalierilor”, se arata in comunicat.

De asemenea, in perioada festivalului, site-ul oficial al acestuita a inregistrat aproape 500.000 de vizitatori unici, cu un numar minim de 1.400 de vizitatori aflati simultan pe site in orice moment al zile, accesarile pe site fiind realizate in proportie de 53% de pe dispozitive mobile. Aplicatia de mobil Untold Festival, lansata cu cinci zile inainte de festival, are peste 30.000 de download-uri. Reprezentantii organizatorilor spun ca, in conformitate cu datele analitice inregistrate, peste 75 la suta dintre vizitatorii site-ului Untold au varste cuprinse intre 18 si 34 de ani si sunt tari precum Romania, Marea Britanie, Germania, SUA, Ungaria, Italia, Franta, Spania, Olanda, Austria.

Bogdan Buta, director general Untold, a declarat ca publicul prezent a avut "un comportament exemplar", astfel ca au fost inregistrate foarte putine incidente. „Ne bucuram ca dupa mai bine de sapte luni de munca continua, in care am visat si am sperat sa cream un eveniment memorabil, am reusit sa oferim publicului o experienta unica in Romania. Peste 150 de artisti au avut parte de showuri de neuitat la Cluj-Napoca si toti vor sa se reintoarca anii viitori in fata aceluiasi public de neegalat. Eforturile noastre au fost rasplatite de entuziasmul si aplauzele unui public nespus de frumos, pe care speram sa-l vedem si la editia urmatoare“, a spus acesta.

Festivalul Untold s-a desfasurat in perioada 30 iulie - 2 august si a fost evenimentul major al proiectului Cluj-Napoca 2015 - Capitala Europeana a Tineretului, organizat de federatia Share. Pe cele opt scene ale festivalului au cantat patru dintre cei mai indragiti artisti electro-dance-music din intreaga lume - Avicii, Armin van Buuren, David Guetta si Dimitri Vegas & Like Mike, alaturi de peste 150 de artisti internationali si nationali, printre care ATB, Fedde le Grande, Tinie Tempah, John Newman, Patrice, DJ Premier, Aron Chupa, Foreign Beggars, Wilkinson, Tom Odell, Sharam, Nic Fanciulli, Satoshie Tomiie.

Sursa foto: Contul de Facebook al Untold

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri