Din noua sa pozitie, Carrol se va ocupa in continuare de conturile globale ale TBWA\ si alaturi de Jean-Marie Dru si Jonathan Ramsden CFO de managementul retelei, anunta Jean-Marie Dru, CEO TBWA Worldwilde printr-un comunicat al companiei.

In conexiune cu aceasta schimbare, Robert Le Plae, presedinte TBWA\ America de Nord preia toate responsabilitatile managementului reginunii pana acum detinute de Carrol. Keith Smith, presedintele TBWA\ Asia/Pacific a fost promovat ca presedinte, manager al retelelor din Europa, Asia/Pacific si Africa/Orientul apropiat. Biroul sau se va afla in continuare in Hong Kong. Jeremy Padgen, presedinte & CEO al TEQUILA Worldwilde, devine president marketing services si se va raspunde de companiile specializate ca Integer, TEQUILA si Agency.com.

„Aceste promovari, aduc in fruntea companiei o echipa de manageri experimentati si ne ofera ocazia de a-i recompensa pe cei care au contribuit decisiv la succesul retelei TBWA in ultimii ani”, a spus Jean-Marie Dru.

Citeste si:

Printre clientii globali ai TBWA se numara Absolut, adidas, Apple, Beiersdorf (Nivea), Henkel, Masterfoods, McDonald’s, Michelin, Nissan, Samsonite si Sony Playstation. TBWA\ este cea mai premiata retea din lume (Gunn Report 2005) si este una dintre retelele cu cea mai rapida dezvoltare din topul primelor 10 agentii, la nivel global. Agentia are 239 de birouri in 75 de tari si aproximativ 8.300 de angajati in intreaga lume.

TBWA\ este o companie a grupului Omnicom Group Inc., una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale. Firmele specializate care fac parte din grupul Omnicom ofera celor peste 5.000 de clienti din mai mult de 100 de tari servicii de publicitate, planificare strategica si media buying, marketing direct si promotional, relatii publice si alte servicii specializate de comunicare.