Astfel, prin premiile obtinute, McCann//MRM Romania a acumulat 93 de puncte si a castigat titlul Golden Rose care echivaleaza cu agentia anului. GMP Advertising a adunat 23 de puncte si i-a fost desemnat titlul Tartini Award, adica agentia independenta a anului.

Pe primul loc, cu 183 de puncte, s-a aflat Young&Rubicam care a primit titlul Golden Net award, mai exacta reteaua de agentii a anului.

Brandul cel mai premiat a fost Vodafone, cu 43 de puncte.

Romania a fost a doua tara ca numar de inscrieri la Golden Drum, 18 agentii de publicitate participand cu 132 de lucrari.
In competitie au fost inscrise 1208 de lucrari din 25 de tari, cele mai multe apartinand agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri).

Citeste si:

Dintre cele 18 agentii romanesti, in faza finala au ajuns cinci: GMP Advertising, Leo Burnett Group, McCann Erickson, MRM Worldwide Romania si Publicis). Toate au obtinut premii vineri seara.

Astfel, Leo Burnett a obtinut premii pentru clientul Pro Democratia, GMP pentru TVR, Volkswagen, Telekom si Domo (brandul propriu Westwood), Publicis pentru Automobil Clubul Roman, iar McCann/MRM pentru Fundatia Renasterea, ROM, Vodafone, KFC si Festivalul Untold.


Diana Ceasu, head of strategy McCann Erickson Romania si Rodney Collins, director regional pentru EMEA in cadrul Truth Central, companie parte a McCann WorldGroup vor participa la Retail Arena, unul dintre cele mai mari evenimente de retail din Romania.

Sursa foto: http://www.goldendrum.com/en/photo-gallery/gallery-2015/golden-drum-grand-award-ceremony/show/3000