Spotul TV, denumit “Steluta” evidentiaza afectiunea mamei pentru copilul ei, atentia acordata fiintei dragi, preocuparea intensa pentru binele ei. Echipa din agentie care s-a ocupat de noua campanie de imagine Cris-Tim si-a gasit resursele strategice si creative intr-un mod foarte la indemana, dar si eficient in acelasi timp: in copilaria membrilor sai, anunta un comunicat al cmpaniei. A fost nevoie doar de cateva amintiri din copilarie care vorbeau despre relatia speciala pe care o are orice mama cu copilul ei si noua campanie Cris-Tim a prins contur.

Marca Cris-Tim este solidara cu consumatorii sai preocupati de alimentatia sanatoasa. Cris-Tim este marca de incredere, care apartine unui producator de mezeluri responsabil, primul din categoria sa. In opinia consumatorilor, spotul TV este “foarte potrivit pentru categoria mezelurilor”, "produsele Cris-Tim sunt oferite cu dragoste parinteasca" iar “Cris-Tim face parte din familie" (studiu independent)

Noua imagine a marcii Cris-Tim este comunicata prin mediile Tv, radio, presa si prin actiunile de promovare din magazine. Statii TV alese pentru difuzarea spotului Steluta sunt: Pro TV, Antena 1, Acasa TV, Prima TV, Pro Cinema, Euforia TV, National TV si Antena 3. Spatiul publicitar a fost achizitionat prin agentia de media Starlink Media.

Echipa Cris-Tim care a initiat si supervizat noua campanie de imagine a marcii este formata din: Cristian Ungureanu - marketing director, Lidia Vasile - marketing communication manager, Cristian Bura - media manager si Anca Tiron - junior category manager.

Echipa Leo Burnett care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din: Bogdan Naumovici – creative director, Petru Cuciuc – senior art director, Bogdan Costin – senior copywriter, Razvan Matasel – research & strategic planning director, Raluca Borascu – strategic planner, Bogdan Petrovici - audio/video & photo production manager, Roxana Dumitru – new business director, Diana Oanta – brand communication manager si Ioana Stirbulescu – junior brand communication executive.

Casa de productie cu care au lucrat este Castel Film, iar din echipa au facut parte Costin Rantes, producator si regizorul Eduardo Vasquez. Din echipa Starlink Media au facut parte Eugen Terchila – executive director, Roxana Craciun- senior media manager, Mihnea Ursu – media planner, Mihaela Enache - media planner si Roxana Buha - new business director.

Mezelurile Cris-Tim sunt produse in patru fabrici specializate, la Filipestii de Padure. In cele patru unitati de productie distincte se obtin specialitatile si suncile, produsele crud-uscate, pateurile si mezelurile fiert-afumate. Cris-Tim a alocat in acest an peste 6 milioane de euro, dupa ce anul trecut a investit 12 milioane de euro pentru marirea spatiului de productie de la 9 000 de metri patrati la 15 000 de metri patrati. Noile fabrici asigura o crestere a capacitatilor de productie, care vor ajunge pana la 160-170 de tone in acest an.

In anul 2002, campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, sub sloganul “Iti place sa maninci sanatos” ne-a dus rapid catre varfuri de vanzare de 60 tone/zi, ceea ce reprezenta capacitatea maxima de productie la acea vreme. Prin noua campanie de imagine intentioneaza apropierea de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi.

Datorita renumelui castigat in timp, marca Cris-Tim este o marca cu un grad ridicat de vizibilitate, fiind prezenta in toate tipurile de magazine, de la hypermarket-uri, supermaket-uri, magazine de mezeluri si pana la magazine de cartier.