Mediul online si social media devin tot mai importante pentru comunicarea marilor companii, iar ca brand, in online, trebuie sa ai un mesaj veridic, transparent si verificabil, spune Valentina Vesler, director de comunicare al Valvis Holding.

Cat de important este online-ul in strategia de comunicare a brandului AQUA Carpatica? Cat la suta din bugetul de marketing al companiei este alocat online-ului? TV versus online in comunicare: care dintre canale va creste in perioada urmatoare?

Vezi opinia Valentinei Vesler la WALL-STREET 360.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri