In cadrul Books Wave nu apar simple prezentari de pe coperta patru sau din diverse media. Fiecare carte in parte este citita cu atentie si in urma lecturii se realizeaza o „cronica literara”, o prezentare din punctul de vedere al specialistului in domeniu, anunta un comunicat al PRwave. Analiza este realizata de PRwave sau de specialisti. Mai mult, toti cei care citesc cartile prezentate sunt invitatii PRwave sa trimita propriul lor comentariu si este posibil ca acesta sa apara online pe www.prwave.ro.

„Pana acum au raspuns initiativei PRwave cateva edituri – ajungand sa avem deja pe site numeroase titluri de la editurile Brandbuilders, Curtea veche, C.H. Beck, Tritonic precum si prezentarea Lovemarks de la BMG Books. Aceasta carte beneficiaza de altfel si de un review realizat de unul dintre vizitatorii fideli – kopinaki. Speram ca si alte edituri sa se alature demersului nostru de a aduce in atentia specialistilor si a tuturor celor ce acceseaza PRwave carti cat mai interesante din cadrul unor domenii cum sunt relatiile publice, marketingul, imaginea, branding-ul, comunicarea, advertisingul si altele” a declarat Violeta-Loredana Pascal, Director General PRwave International.

Tolba de noutati a PRwave este completata de articole interesante cum sunt cel al Dorinei Gutu sugestiv intitulat „Omul politic si jumatatea sa mai buna”, „De la casnicie la marketing politic” sau cel al Corinei Gonteanu publicat pe PRwave Blog – „Vox clamantis...”

In sfarsit, PRwave are si un alt motiv de mandrie. Daca se realizeaza o cautare utilizand Google din Taiwan – utilizand cuvantul cheie „MTV” primul site care apare in lista este PRwave – fapt demonstrat de o captura de ecran. „Am vazut acest lucru uitandu-ne pe statisticile noastre. Nu stiam de unde e linkul asa ca din curiozitate am dat click si nu mare mi-a fost surpriza cand am vazut despre ce era vorba. E totusi ceva sa ajungi sa fii primul site gasit de Google intr-o tara atunci cand se cauta un lucru atat de general cum este MTV – adica nu ceva specfic” a mai adaugat Violeta-Loredana Pascal.

PRwave este primul site din Romania dedicat in totalitate PR-ului, imaginii si comunicarii pentru afaceri si expertizei in aceste domenii. Dintre rubricile sale pot fi amintite Experts’ Opinion – articole scrise de specialisti romani si experti din strainatate – Case Studies, News, Forum, Events Calendar s.a. Site-ul este unicul din Romania care are un serviciu de PR integrat pus la dispozitia organizatiilor: campanii de relatii publice, imagine si comunicare online complete derulate prin intermediul site-ului.

PRwave international ofera servicii de consultanta in domeniul imaginii, comunicarii si relatiilor publice tuturor companiilor care constientizeaza faptul ca relatiile profitabile pe termen lung – cu asociatii, cu media, cu toti cumparatorii, cu furnizorii, cu distribuitorii s.a.m.d. – se realizeaza si se consolideaza prin implementarea unor strategii de imagine si relatii publice coerente.