Distincia a fost acordata agentiei datorita sustinerii si realizarii mai multor proiecte si campanii de educatie si prevenire a criminalitatii. Adentity a conceput si implementat impreuna cu Politia Capitalei, in urma cu un an, campania de educatie civica si rutiera “Invatam de mici sa fim prevazatori”, adresata elevilor bucuresteni, care a avut ca rezultat reducerea cu 30% a accidentelor rutiere cu victime copii, anunta un comunicat al companiei.

Anul acesta Adentity si SIVECO Romania au realizat o ampla campanie impotriva violentei in scoli numita “Fii inteligent, nu fi violent!” precum si un concurs de proiecte denumit “Olimpiadele Inteligentei”. Cele doua actiuni au avut un puternic impact mediatic si social atat in tara cat si in strainatate, inclusiv actorul american Steven Seagal implicandu-se in campania impotriva violentei din scolile bucurestene.

Dealtfel, compania SIVECO Romania a primit si ea distinctia “Cel mai bun partener 2006” pentru initierea si finanatarea campaniei “Fii inteligent, nu fi violent!” , a carei valoare s-a ridicat la peste 50.000 euro. Pentru luna septembrie Adentity si Biroul de Educatie Rutiera Bucuresti au pregatit o noua campanie de informare si prevenire a accidentelor rutiere cauzate de pietoni.

Evenimentul de luni la care au participat numeroase personalitati printre care Prefectul Capitalei, Mioara Mantale, Directorul General al DGPMB, Chestor principal Marian Tutilescu, Presedintele SIVECO, Irina Socol, numerosi reprezentanti ai unor agentii guvernamentale si ONG-uri, a avut loc cu ocazia inaugurarii “Saptamanii prevenirii criminalitatii” care se desfasoara in perioada 11-17 Septembrie in organizarea Serviciului de Analiza si Prevenire a Criminalitatii din cadrul Politiei Capitalei.