Noua campanie de imagine si noul slogan consolideaza orientarea Bancpost catre client si catre intelegerea nevoilor reale si actuale ale acestuia.

„Peste 70% dintre clientii bancarizati isi doresc o relatie personalizata cu banca. Adica, isi doresc sa fie ascultati, intelesi si tratati individual, cu particularitatile, dorintele si planurile lor specifice. In spatele fiecarui CNP este de fapt omul, clientul nostru. Cunoasterea lui, dincolo de informatiile standard necesare la initierea unei relatii cu banca, ofera avantajul competitiv de a veni in intampinarea nevoilor lui reale, cu produse si servicii specifice”, a declarat Aura Toma, director executiv marketing si comunicare in cadrul Bancpost.

Citeste si:

Campania este promovata pe televiziune, internet, prin panotaj stradal, reviste si ziare centrale.

Bancpost are o retea de 148 de unitati si 7 centre de afaceri. Institutia gestioneaza un portofoliu de aproximativ un milion de clienti corporativi, de retail si institutionali. Din acest an compania este sponsor oficial al Federatiei Romane de Fotbal si al Echipei Nationale de Fotbal.