„Mi-a placut un un proiect realizat pentru Orange anul trecut. Se numeste Orange Penalty Kick si foloseste foarte multa tehnologie, este cu doi roboti care joaca fotbal. Ne-am bucurat ca au fost si sunt deschisi pentru astfel de campanii pentru ca tehnologia duce lucrurile mai departe. In urma cu doi ani am avut campania Zborul de Amsterdam pentru ING Bank si, la fel, si aceasta avea o importanta componenta digitala", spune Vasile Alboiu la WALL-STREET 360, emisiune moderata si realizata de Claudiu Vrinceanu.

De asemenea, am avut un proiect pentru Grigore Antipa, care promova o expozitie de paianjeni si scorpioni vii numita <<Tesaturi periculoase>>. In cadrul campaniei, copiii isi puteau pune o casca si isi alegea ce vrea sa fie (paianjan sau scorpion) si era transpus in mediul digital. Putea merge prin camera si astfel isi dadea seama cat de inalt este un scaun, putea vana insecte. Astfel, au reusit sa fie mai aproape de expozitie.

Afla mai multe detalii despre cariera si informatii despre proiectele lui Vasile Alboiu.