Irina Burlan, copywriter Leo Burnett, explica ideea spotului: Fie ca a avut ambitia sa isi repare singur televizorul, ca a fost curios ce e inauntrul unui aparat de radio, ca deschide uneori capota masinii convins ca stie exact ce se petrece acolo, ca se uita dupa cele mai noi gadget-uri sau doar colectioneaza suruburi si rulmenti, orice barbat are in genele sale ceva care il apleaca inevitabil spre tehnica. De aici si ideea spotului, in care facem o demonstratie foarte haioasa si inventiva a spiritului tehnic care ii defineste pe barbati ca specie, a precizat Irina Burlan intr-un comunicat al agentiei.

Pentru ca numai o minte de minitehnicus desavarsit putea sa nascoceasca un mecanism atat de spectaculos care sa aiba ca unica finalitate simpla apasare a butonului telecomenzii. Si pentru ca recunoaste inclinatia puternica a barbatilor catre tehnica, Bergenbier a ales sa puna si in bere cea mai avansata tehnologie, creand astfel Q-Pack-ul, care pastreaza in cele mai bune conditii berea barbatilor autentici.

Realizarea spotului a durat noua ore si, ca orice filmare care necesita maxima precizie, nu a fost ocolita de surprize. Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director, dezvaluie din culisele filmarii spotului Minitehnicus: Nu intotdeauna spoturile care implica multe locatii si multa figuratie sunt cele mai complicate. Ca dovada, "Minitehnicus" care, desi filmat intr-o singura locatie cu numai doua personaje reale si un "personaj virtual"- mecanismul, a reusit sa dea multa bataie de cap echipei care a participat la realizarea spotului. Ce te faci cand, inainte de filmare, faci nenumarate probe cu mecanismul care arata si functioneaza asa cum ti-ai propus iar in ziua filmarii se blocheaza? Te inarmezi cu rabdare si astepti cu speranta ca defectiunea se va remedia in timp util. Pana la urma, totul a iesit asa cum ne-am propus.

Spotul Minitehnicus produs de Castel Film si regizat de Razvan Marculescu poate fi vizionat intre 6 septembrie 10 octombrie pe principalele posturi de televiziune si este sustinut de materiale publicitare la punctele de vanzare.

Citeste si:

Din partea Interbrew au contribuit la realizarea campaniei: Liviu Irimia Marketing Director; tefan Teodorescu Senior Brand Manager Bergenbier; Oana Robu Marketing Executive; Cosmin Toma Marketing Executive.

Echipa Leo Burnett care semneaza acesta camapanie este formata din: Bogdan Naumovici Creative Director; Carmen Tiderle Deputy Creative Director; Irina Burlan Copywriter; Alexandru Icodin Art Director; Claudiu Teohari Junior Copywriter; Andrei Orcula Junior Art Director; Laurentiu Semeniuc Senior Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron A/V Production Director; Mihai Stnescu A/V Production Manager; Roxana Dumitru New Business Director; Alina Floroian Brand Communication Manager; Irina Revnic Brand Communication Executive.

Bergenbier este marca a companiei Interbrew Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 mondial. InBev mai produce n Romania renumitele marci Stella Artois, Becks si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la AdOr, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.