Mircea Pascu este un manager cu 13 ani de experienta in comunicare, insa lucreaza in publicitate de doar patru ani, anterior ocupand functia de director de marketing in companii precum Jolidon Franta, L’Oreal Romania sau Danone Romania. De asemenea, a mai lucrat doi ani (2005-2007) ca manager de produs in cadrul Henkel.

In 2011 s-a angajat in cadrul G2 Worldwide Romania, timp de sase luni fiind director de business, iar, ulterior, director de client service (un an si patru luni).

Citeste si:

“Inainte de a ma alatura Geometry, agentia era pentru mine un partener destul de bine definit, dar cand am venit in interior am inteles cum functioneaza industria, ca poate fi o stiinta in spate, ca nu este doar o lume plina de artisti. Toata experienta din corporatie poate fi extrem de benefica, oamenii care au lucrat inainte in companii inteleg valoarea unui euro din bugetul unui client, presiunea unui client intern”, explica Pascu.

Geometry Global Romania este o agentie care a fost lansata in 2013 dupa fuziunea dintre G2 Romania cu Ogilvy Action.Compania are in jur de 13-15 clienti printre care British American Tobacco, Procter & Gamble, Omron, Heineken, VISA, Federatia Roman de Fotbal, Ponderas, Tchibo Brands, General Motors (Opel), Pfizer, GlaxoSmithKline, The Coca Cola Company, Kober, Emag, Bebble.

“Intreaga situatie din Rusia si Ucraina isi pune impactul foarte puternic asupra noastra. Si ne-am concentrat foarte mult pe crestere, pe profit, pe eficientizare in privinta bugetelor. In ceea ce priveste valoarea cred ca noi suntem dotati natural sa fim creativi, este o situatie similara celei din America de Sud. Noi am fost creativi timp de 50 de ani, am invatat sa supravietuim, cum sa inventam o mancare, cum sa gasim lucruri si asta si-a pus amprenta si avem o creativitate efervescenta, naturala. Se si vede ca nu este foarte lucrata. Crestem la calitate usor, usor pentru ca daca te uiti la festivalurile regionale si internationale de comunicate veti vedea tot mai multe premii catre Romania. Sper ca se maturizeaza putin intreaga industrie”, a mai spus Mircea Pascu.