Campanie de imagine Bergenbier, semnata de Leo Burnett, se desfasoara sub sloganul Prietenii stiu de ce si anunta sub noua identitate un brand puternic.

Campania de comunicare care are la baza o platforma de comunicare specifica marcii promovate, va cuprinde, pe langa spotul TV Bea cu masura difuzat din 15 martie pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport, materiale de promovare la punctele de vanzare, precum si alte executii care sustin noua identitate Bergenbier.

Noua campanie Bergenbier a plecat de la filozofia in care noi credem foarte mult si anume ca marcile trebuie sa genereze loialitate nu numai la nivel comportamental dar si la nivel de afinitate. Mai ales ca aici vorbim poate de una dintre putinele marci romanesti, o marca cu un potential extraordinar, o marca care poate si trebuie sa-si depaseasca categoria.

Bergenbier trebuie sa insemne mai mult decat prieteni care beau bere. Bergenbier este o marca puternic asociata cu lumea barbatilor (asa cum arata studiile) care credem noi ca trebuie sa vorbeasca despre masculinitate si complicitate masculina. Si pentru a face acest lucru trebuie sa folosim adevaruri masculine, pe care numai prietenii (a se citi barbatii) le stiu, le inteleg, le recunosc. Si astfel sloganul Prietenii stiu de ce capata fond, explica Razvan Matasel, Research&Strategic Planning Director.

Despre modul in care se realizeaza comunicarea Bergenbier, explica Carmen Calugareanu-Deputy Creative Director: Comunicarea Bergenbier de acum inainte, fie ca este vorba de spoturi, printuri, site, evenimente, innovative media, va fi bazata pe adevaruri masculine. Ce fac, ce stiu, ce cred, ce vor, ce gandesc cu adevarat barbatii. Si nu niste barbati din spoturi, ci cei de pe strada, cei pe care-i intalnim sa zicem in Pub 18. Uneori exagereaza putin noaptea si se trezesc dimineata cu catuse cu blanita intr-un pat cu lenjerie de matase roz. Totu-i minunat pana ce bietul baiat descopera ca cealalta lenjerie, cea intima, a ei, are o suta de metri. Prea tarziu, tipa tocmai si-a terminat dusul de dimineata.

Spotul Bea cu masura a fost produs de Multimedia Est si regizat de Radu Muntean.


Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici-Creative Director; Carmen Calugareanu Deputy Creative Director; Stefan Vasilachi Art Director; Roxana Dumitru New Business Director; Alina Floroian Brand Communication Supervisor; Razvan Matasel Research & Strategic Planning Director; Laurentiu Semeniuc Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron A/V Production Director.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri