Discovery a filmat pana acum sapte productii in Romania. Prima productie filmata in Romania a fost in 2004 cand cei de la Discovery au realizat documentarul "Superchirurgie - O tumoare de 72 de kilograme", acesta prezentand povestea brasovencei Lucica Bunghez careia i-a fost extirpata o tumoare gigant. Ulterior au urmat productii precum Sanctuarul ursilor, Supravietuire in doi, Politisti de elita si cate un episod din serialele Nebun dupa tehnologie, Tehnici esentiale de supravietuire si Supravietuire extrema cu Ed Stafford.

„Costurile pentru productii difera foarte mult. Dar este mai putin vorba despre costuri, pentru ca suntem norocosi sa putem crea ceea ce ne dorim. Vom incepe sa producem mai mult continut local, vrem sa facem mai mult continut in Romania si in regiune, iar pentru acest lucru nu ne trebuie bugete imense. Uneori poti sa ai o poveste extraordinara care functioneaza indiferent de buget. La polul opus, <<Racing Extinction>> este o productie cu unul dintre cele mai mari bugete din portofoliul Discovery”, spune Welling.

Ce fel de continut este interesant pentru telespectatorii Discovery din Romania

Intrebat despre ce urmeaza sa fie filmat in Romania, oficialul Discovery Networks a precizat ca reteaua de televiziune analizeaza in prezent doua teme de subiecte.

„Vom avea cateva stiri despre acestea tema in urmatoarele trei luni, insa anul viitor vom produce cu siguranta un nou documentar in Romania”, a adaugat managerul.

La nivel mondial, telespectatorii Discovery prefera emisiunile de aventura si tehnici de supravietuire, cele despre masini si emisiunea Goana dupa aur.

"Romanii sunt foarte interesati de programele de tip supravietuire si aventura, Bear Grylls are succes incredibil in Romania. De exemplu, in Bulgaria este diferit pentru ca in aceasta tara oamenii prefera show-urile cu masini. In Africa de Sud are foarte mare succes emisiunea Goana dupa aur. Gusturile depind de la regiune la regiune, dar, in acelasi timp, exista multe lucruri similare", explica Paul Welling.

Citeste si:

De altfel, romanii sunt cei mai incantati de ideea de a invata lucruri noi si interesante, 95% dintre respondentii unei cercetari Discovery afirmand acest lucru, arata raportul “Era Curiozitatii”, realizat de Discovery Networks CEEMEA (Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa) in sapte tari din regiune. Tarile participante la studiu sunt Germania, Polonia, Romania, Rusia, Arabia Saudita, Africa de Sud si Turcia.

Totodata, 88% dintre romani au afirmat pentru acelasi studiu ca este mai placut sa afle lucruri noi alaturi de alte persoane.

Informatii stiute deja, dar prezentate prin metode noi

“Oamenii vor sa afle lucruri prin metode noi, sa li se spuna povesti care le-au mai fost zise, dar mai creativ. Jobul nostru este sa ii captivam si sa-i aducem in fata televizorului, nu cred ca televizorul este mort si ca oamenii privesc doar online, mereu va fi loc pentru a privi un documentar in sufragerie”, afirma managerul Discovery Networks CEEMEA.

Discovery este prezent in Romania de peste 18 ani si are un portofoliu de 15 canale pay-TV: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, ID Investigation Discovery, Discovery Showcase HD, Animal Planet HD, Discovery Turbo Xtra HD, Discovery Science HD, ID Xtra, Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD.

Posturile sunt transmise de UPC, Orange si Telekom, trei dintre cei mai mari operatori de televiziune de pe piata locala. Totusi, Discovery nu mai face parte de cativa ani din oferta RCS&RDS, cel mai mare furnizor de servicii TV, cu peste 50% dintre abonatii TV din Romania.

Sursa foto: http://www.discovery.ro/nu-inceta-sa-fii-curios/