Heineken USA si-a limitat bugetul de 130 milioane de dolari dedicati recenziei agentiei pentru cele patru shop-uri de creatie implicate in campaniile sale.
Shop-urile ramase sunt: Grupul Publicis din New York, Grupul WPP Berlin Cameron, din New York; Havas' Arnold din Boston si shop-ul independent M&C Saatchi, informeaza surse apropiate companiei.

Publicis este responsabil pentru Heineken Lager, si arhitectul pentru Totul despre campania la bere. Berlin Cameron se ocupa momentan de creatia pentru noua linie de bere light a Heineken, spoturi a caror caracteristica este coloana Sonora a Pussycat Dolls. Ambele branduri au crescut viguros in mijlocul unei foarte puternice piete a berii importate.

Agentiile in cazul carora nu s-au putut face compromisuri sunt Interpublic Group al Cos.' Carmichael Lynch, MDC Partners' Kirshenbaum Bond & Partners, Margeotes Fertitta & Powell, si Publicis' Saatchi & Saatchi. WPP al JWT a renuntat la campanie dup ace a castigat premii pentru creativitate la Diageos Smirnoff Ice. Suportul din Boston al Pile & Co. este consultantul Heineken..
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri