Campania, care va fi una de proportii, valorand mai multe milioane de dolari, reuseste sa evidentieze eforturile Yahoo pentru proiectele sale, de la cea mai vizitata pagina web pana la alte servicii adica de la programul de e-mail la Yahoo Answers, un nou serviciu care va pune la incercare intelepciunea userilor Yahoo, informeaza presa internationala.

Este cel mai important efort de marketing al Sunnyvale, compania californiana care a realizat acest lucru pe parcursul a doi ani de zile, a precizat Allen Olivo, vice-presedintele Yahoo pe probleme de marketing global. Advertising-ul online insa, se ridica mult deasupra celui T.V. sau spoturilor radio, reusind sa aduca cele mai mari venituri pentru Yahoo, cea mai mare companie de advertising, la nivel mondial.

Ca o caracteristica esentiala a acestei campanii putem nominaliza advertising-ul facut de userii Yahoo in cateva scoli de film. Cat despre vizitatori, ei vor fi puternic motivati: vor fi tratati cu gogosi Dunkin si cafea instant, oferita de catre Yahoo pentru utilizatorii care vor intra pe paginile sale vineri, 22 septembrie. Ei vor primi un cupon pentru cafeaua care li se va oferi gratuit prin promotie.

Citeste si:

Spoturile T.V., care sunt produse cu Soho Square si OgilvyOne Worldwide, vor intra in prime-time miercuri, 21 septembrie. Principalele programe care vor fi intrerupte pentru difuzarea lor sunt un joc de baseball si show-urile de comedie ale MTV. Noi reclame se vor auzi si pe cele mai importante piete de radio din S.U.A., in 21.000 de cinematografe si site-uri, in urmatoarele luni.

Spoturile radio si T.V. vor fi rulate numai in S.U.A., a precizat Olivo. Celelalte elemente ale campaniei vor fi localizate pe 14 piete internationale. Reclamele vor include vechea semnatura “Do You Yahoo?” impreuna cu yodel-ul Yahoo!!!, pe care compania, cu o vechime de 12 ani, le-a creeat in 1996.