Romanian Public Relations Award asigura nu numai o vizibilitate a profesionistilor ci si o legitimitate a acestora in spatiul comunicarii sociale. "A castiga un premiu in aceasta competitie inseamna sa dovedesti clientului tau, conducerii companiei tale sau publicului tinta ca ai reusit, ca munca ta este recunoscuta de colegii tai si ca esti printre cei mai buni din Romania", a precizat Thomas Achelis, presedintele fundatiei Forum for International Communications.
Formularele de inscriere si conditiile de eligibilitate se pot descarca la www.praward.ro/concurs.html
Competitia se bucura de sprijinul unor organizatii de profil precum Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Confederatia Internationala de Relatii Publice (CERP), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Camera de Comert si Industrie a Romaniei si Prime Romania.
Saptamana PR-ului Romanesc este sustinuta de sponsorul principal, Vodafone Romania, de sponsorii: BRD Groupe Societe Generale, Media Consulta, Microsoft, Interbrew, Athne Palace Hilton, Alexandrion, Quadrant Amroq Beverages, JTI, NOI Distributie, Kinecto, Netbridge, Media Image, 3M, Lotus Telecom, Achelis & Partner, Grafica si Tipar, si de partenerii media: Realitatea TV, Ziarul Financiar, Business Magazin, Cotidianul, Wall-Street, 24Fun, Revista Cariere, Media & Advertising, Markmedia, Saptamana Clujeana, Comunicatedepresa.ro, Focus Vest, EurActiv Romania, Port.ro si OnlineStudent.ro.
Forum for International Communications este fundatia romana care isi propune sa imbunatateasca standardele profesiei de Relatii Publice prin activitati adecvate, promovand o mai buna intelegere a comunicarii profesionale la nivel national. Fundatia organizeaza din anul 2003 "Gala Excelentei in Relatii Publice", cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii din Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: