“S-a vorbit foarte mult in ultimul timp in strategie despre a crea un rol pentru branduri, un rol mai mare decat societatea. Iar brandurile au inceput sa se comporte ca niste ONG-uri. Dar cand atitudiunea asta ajunge sa uite produsul pe care incerci sa-l vinzi…si oamenii incep sa uite ce vinzi de fapt. Si acum aceste companii se reintorc la lucrurile de baza, la ce face produsul, la un marketing cu mai mult bun simt in ceea ce priveste relatia dintre om, produs si brand. Nu mai este totul despre schimbarea lumii si o lume mai buna. Uneori, cumva trebuie sa vindem nu doar sa venim cu un discurs care este mai mare decat omenirea. De exemplu, ca strategi tocmai pentru ca avem acces la atat de multe date, uneori ajungi sa te indepartrtezi de om, bun simt si viata reala. Si incepem sa ne uitam iar la pameni si cum ne folosesc produsele”, afirma Ceausu.

Ea adauga ca strategia este cea ca intr-o agentie trebuie sa vina cu raspunsuri la intrebarile creativilor, iar, uneori, acestea sunt foarte dificile.

“Poti sa ai o strategie fantastica, dar daca ideile de creatie nu sunt si ele foarte puternice si nu au insemnatate foarte mare, tu ramai cu un PowerPoint de strategie care era grozav. Si la fel poate sa fie invers. Este importanta ca strategia si creayia sa lucreze impreuna si sa se alimentze reciproc”, explica managerul.

Diana Ceasu lucreaza pentru McCann Erickson Romania din 2007, iar din 2012 este director de strategie al agentiei. Ea coordoneaza o echipa de sapte oameni. Printre clientii pentru care gestioneaza partea de strategie de brand se numara Vodafone, Coca-Cola, KFC, Mega Image.

Afla mai multe din emisiunea Wall-Street 360.