Foarte multe branduri s-au purtat perioade indelungate precum ONG-uri, avand adesea un discurs peste puterea lor de a schimba lucruri, insa in ultimul timp acestea reincep sa aiba un marketing mai onest, a declarat pentru Wall-Street 360, Diana Ceausu, head of strategy in cadrul agentiei de comunicare McCann Erickson Romania.

“S-a vorbit foarte mult in ultimul timp in strategie despre a crea un rol pentru branduri, un rol mai mare decat societatea. Iar brandurile au inceput sa se comporte ca niste ONG-uri. Dar cand atitudiunea asta ajunge sa uite produsul pe care incerci sa-l vinzi…si oamenii incep sa uite ce vinzi de fapt. Si acum aceste companii se reintorc la lucrurile de baza, la ce face produsul, la un marketing cu mai mult bun simt in ceea ce priveste relatia dintre om, produs si brand. Nu mai este totul despre schimbarea lumii si o lume mai buna. Uneori, cumva trebuie sa vindem nu doar sa venim cu un discurs care este mai mare decat omenirea. De exemplu, ca strategi tocmai pentru ca avem acces la atat de multe date, uneori ajungi sa te indepartrtezi de om, bun simt si viata reala. Si incepem sa ne uitam iar la pameni si cum ne folosesc produsele”, afirma Ceausu.

Ea adauga ca strategia este cea ca intr-o agentie trebuie sa vina cu raspunsuri la intrebarile creativilor, iar, uneori, acestea sunt foarte dificile.

“Poti sa ai o strategie fantastica, dar daca ideile de creatie nu sunt si ele foarte puternice si nu au insemnatate foarte mare, tu ramai cu un PowerPoint de strategie care era grozav. Si la fel poate sa fie invers. Este importanta ca strategia si creayia sa lucreze impreuna si sa se alimentze reciproc”, explica managerul.

Diana Ceasu lucreaza pentru McCann Erickson Romania din 2007, iar din 2012 este director de strategie al agentiei. Ea coordoneaza o echipa de sapte oameni. Printre clientii pentru care gestioneaza partea de strategie de brand se numara Vodafone, Coca-Cola, KFC, Mega Image.

Afla mai multe din emisiunea Wall-Street 360.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri