„Conform estimarilor noastre, suntem la 320 de milioane de euro in piață. E relativ mica, dacă ne comparam cu celelalte țari din Europa. Eu am fost destul de trista să remarc ca suntem de trei ori mai mici decat Cehia. Cresterea e de sub 10%, dar a inceput in 2014 si se mentine“, a spus Maria Tudor, CEO Zenith Romania la Wall-Street 360.

„Observam o agresivitate pe zona de buying. Avem un dezechilibru intre cerere si oferta. In momentul in care cererea e mai mare decat oferta, se pune problema unei inflatii. Efectele s-au simtit in trimestrul patru al anului trecut. A fost un trimestru atat de bun, incat statiile nu au putut sa raspunda la cererea pe care noi si clientii am avut-o. Statiile TV au un numar de minute pe care-l pun la dispozitie si nu poti sa le depasesti. Ce se intampla? Nu se difuzeaza campaniile“, a mai mentionat Maria Tudor. Pe piata de cumparare de spatiu de publicitate in zona televiziunii, nu exista o schimbare fata de anii anteriori: publicitatea se cumpara la fel.

„Exista o crestere in zona de retail, brandurile de e-commerce, farma e o categorie puternica si nu e surprinzator ca a fost luata in vizor. Telecomul a fost si ramane foarte mare, desi jucatorii principali sunt in mod constant in topul advertiserilor“