Clubul de fotbal Steaua Bucuresti a incheiat recent un parteneriat cu lantul de electrocasnice Flanco, prin care va beneficia de spatii comerciale in principalele magazine din retelele Flanco si Flanco World din Romania, au anuntat astazi oficialii celor doua societati.

Oficialii Flanco nu au precizat numarul magazinelor in care vor fi comercializate articole Steaua, iar valoarea contractului este confidentiala, desi managerul general al Stelei, Mihai Stoica, a dat de inteles ca aceasta ar fi in jurul salariului anual al lui Ovidiu Petre, estimat la 120.000 de dolari.

"Pe un spatiu de 4-6 metri patrati in magazinele Flanco, fanii echipei vor gasi produse personalizate Steaua, comercializate de angajatii clubului," a declarat citat de NewsIn directorul de marketing Flanco, Violeta Sarbu.

Citeste si:

Imaginea companiei va fi asociata celei a clubului de fotbal ca parte a campaniei de promovare Flanco, iar oficialii si jucatorii Stelei vor participa la evenimente promotionale ale lantului de magazine. Logo-ul Flanco va fi prezent la toate meciurile Stelei din competitiile interne si pe materialele promotionale ale clubului - afise, bannere, etc. - dar nu si pe tricourile echipei, desi aceasta varianta se ia in calcul pentru viitor, a declarat Mihai Stoica, managerul general al clubului.

In momentul de fata, pe tricourile steliste apare sigla rafinariei Rafo, in urma unui contract incheiat pentru un sezon cu compania Expanet Trading Ltd., parte din grupul rus Alfa Oil, care contesta controlul asupra rafinariei. Contractul cu Expanet Trading expira in februarie 2007.