Profero MullenLowe Bucuresti este fosta SeniorHyperactive (SeniorHyper), agentia fondata in 2013 in urma fuziunii companiilor de digital Hyperactive si Senior Interactive. Compania s-a afiliat anul trecut la reteaua Profero schimbandu-si denumirea in Lowe Profero. De asemenea in luna ianuarie a acestui an agentia de publicitate Lowe si-a schimbat numele in MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut dintre retelele Mullen si Lowe.

Astfel, din luna ianuarie a acestui an fosta SeniorHyperactive se numeste Profero MullenLowe Bucuresti.

Nu suntem aici sa punem inca un nou logo pe cladire

„Nu suntem aici sa punem inca un nou logo pe cladire, ci sa construim o <<casa>> mai mare. Ambitia noastra este sa beneficiem de talentele din Romania, pentru ca aveti specialisti foarte buni pe tehnologie , desgin, social media si creativitate. Si vrem sa exportam creatiile la un nivel global pentru ca lucrurile pe care le putem face aici pot utilizate in toata zona Europei Centrale si de Est, iar Romania sa devina un hub pentru regiune. Mai exact putem lucra din Romania pentru majoritatea clientilor nostri din regiune”, spune Gall.

Biroul din Bucuresti al Lowe Profero lucreaza pentru clienti precum Orange Romania, ING Bank, Wrigley Romania & Bulgaria, Caroli Foods, Nordic, Roche Diagnostics Romania, AFI Europe, Scandia, Muzeul National "Grigore Antipa".

De asemenea, agentia lucreaza pentru Wrigley si pentru piata bulgara. Agentia are 28 de angajati, impartiti intre departamentele de client service, strategie, creatie si dezvoltare si implementare. Aceasta echipa nu include si oamenii din zona de programare, in numar de 13.

Nu subestimati faptul ca Romania are cunostinte foarte bune de limbi straine

“Biroul din Romania este unul grozav, iar unul dintre cuvinte cheie care l-ar putea descrie este valoare. Valoare inseamna un pretul corect pentru calitatea oferita. Romania este o piata foarte buna datorita sietemului de invatamant de aici, aveti cunostinte avansate de IT, design si limbi straine. Nu subestimati faptul ca Romania are cunostinte foarte bune de limbi straine. Iar aceste lucruri se vor transforma in produse, creatii foarte bune pe care vrem sa le exportam. Preturile sunt la jumatate fata de Londra, fata de vestul Europei. Nu sunteti ieftini, dar preturi sunt foarte bune avand in vedere calitatea oferita”, afirma Dale Gall.

Gall lucreaza pentru Profero din 2009, iar din pozitia de CEO supervizeaza toate departamentele agentiei, de la cel de creatie la cele de technologie si design. Sub conducerea lui, agentia a adaugat in portofoliu client precum Virgin Trains, Diageo, Primark si SEAT.

Citeste si:

Inainte de a fi parte din echipa Profero, managerul a petrecut sase ani la VCCP, in pozitiile de head of planning si managing Partner, unde a coordonat campanii pentru O2, proiecte guvernamentale, ING direct sau cerealele Jordans. Anterior, Dale a ocupat functia de planning director la J. Walter Thomposn si cea de planner la WCRS. Printre clientii sai s-au numarat nume precum Kelloggs, BMW, Landrover sau Loteria Nationala. Inainte de publicitate, Dale a lucrat inclusiv ca antropolog.

Romania este precum aurul

“Consideram Romania ca fiind precum aurul pentru ca este o tara care iese in evidenta la momentul potrivit. Sunt trei lucruri la care ne uitam cand deschidem un nou birou: nivelul de cunostinte al oamenilor valoarea preturilor si cultura acelei tari. Cand zic cultura ma refer la faptul ca in toate tarile din zona Europei Centrale si de Est, datorita faptului ca stiti foarte bine limbi straine, aveti o curiozitate legat de ce se intampla la nivel global. Va uitati mereu la ce se intampla in lume. De asemenea, in aceasta regiune auzim adesea: <<Acest lucru nu va functiona la noi in tara, noi nu suntem asa>>. Ceea ce este in regula, este ceva ce auzi si in Anglia, dar si in alte tari. Dar in Romania nu o aud des, ceea ce este foarte pentru ca ai nevoie de o astfel de mentalitate pentru a avea succes”, spune Gall.

Romania concureaza cu cel mai mult cu Polonia raportat la cunostintele specialistilor si preturile solicitate.

"Sunteti foarte competitivi in privinta preturilor, sunt optiuni mai ieftine, dar ne intereseaza calitatea. Romania si Polonia sunt cele mai bune tari din punct de vedere al exporturilor. Calitatea unor lucrari digitale realizate in Europa Centrala si de Est sunt de putere mondiala. Ideile vin din cultura si talent", afirma managerul pe regiunea EMEA al Profero MullenLowe.

Profero MullenLowe Bucuresti face parte din Lowe Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala. Profero MullenLowe este fosta SeniorHyperactive (SeniorHyper), agentia fondata in 2013 in urma fuziunii companiilor de digital Hyperactive si Senior Interactive.

Lowe Romania mai include agentiile de media Initiative si BPN, agentia de creatie MullenLowe, cea de relatii publice Golin Romania si agentia specializata in comunicare medicala Medic One.