Cantitatea de informatii valabila in online creste constant. Pe masura ce aceasta sporeste, utilizatorii de Internet petrec din ce in ce mai mult timp pentru a gasi date relevante. Majoritatea platformelor de social media – mediul in care are loc cel mai mare trafic de informatii – nu ofera utilizatorilor instrumentele necesare pentru ca acestia sa ajunga usor la continutul care ii intereseaza.

Pentru a raspunde acestor probleme, Komunomo doreste sa agrege si sa structureze informatia din online, cu scopul de a ii ajuta pe utilizatori sa acceseze continutul relevant intr-un mod facil si rapid. Pe termen lung, Komunomo isi propune sa fie una dintre principalele surse de informare din mediul online, pe orice subiect si in orice limba.

Elementul central al platformei este reprezentat de comunitati. In cadrul acestora, utilizatorii pot publica diverse tipuri de continut si pot interactiona cu alte persoane care au aceleasi pasiuni si preocupari. Comunitatile reprezinta solutia prin care utilizatorii Komunomo pot urmari cu usurinta doar acele subiecte care ii intereseaza. Avand in vedere ca fiecare comunitate are nevoile sale specifice, platforma este dezvoltata pe criteriul flexibilitatii; o serie de widget-uri au fost implementate, urmand ca si mai multe sa apara pe viitor. Scopul lor este de a le oferi proprietarilor de comunitati multiple oportunitati de customizare si de organizare a continutului.

Desi a iesit din beta, platforma se afla intr-un proces continuu de imbunatatire. Echipa din spatele proiectului este deschisa comunicarii cu utilizatorii Komunomo. Feedback-ul colectat este folosit pentru a afla ce feature-uri existente trebuie perfectionate si pentru a se decide ce tool-uri se vor dezvolta in viitor.

Komunomo poate fi folosita cu succes de diverse tipuri de utilizatori: bloggeri, companii, ONG-uri, fan club-uri, universitati, grupuri de oameni cu preocupari comune, orice persoana interesata sa faca networking in jurul unui interes, fie el profesional sau hobby. Utilizatorii actuali ai Komunomo sunt aproape in exclusivitate romani. Insa, pana la sfarsitul anului, vor incepe eforturile de promovare a platformei in afara granitelor tarii.

Cosmin Costean, CEO al proiectului: “Din 2014 pana in prezent, Komunomo a facut progrese remarcabile. Mai avem insa o cale lunga in fata. Ne dorim ca platforma noastra sa le ofere tuturor acces la informatiile de care au nevoie, atunci cand au nevoie. Este un challenge imens sa creezi un spatiu online care sa fie relevant pentru orice persoana si orice tip de comunitate”.

Komunomo doreste sa puna la dispozitia creatorilor de continut toate tool-urile de care acestia au nevoie pentru a genera si distribui informatia relevanta pentru cititorii lor. In ceea ce ii priveste pe consumatorii de continut, platforma isi propune sa devina un loc in care acestia sa poata ajunge la informatiile care ii intereseaza rapid si usor.

In perioada 29 martie – 12 aprilie, Komunomo in colaborare cu F64 organizeaza un concurs de fotografie al carui tema este: oameni fericiti. Evenimentul este dedicat tuturor pasionatilor de fotografie, indiferent de nivelul de experienta sau de echipamentul foto utilizat. Premiile oferite sunt vouchere F64 in valoare totala de 2000 €. Pentru mai multe detalii si participare, click AICI.