Mai mult decat atat, Romania a marcat cele mai multe inscrieri, astfel ca 299 de lucrari vor participa la Festivalul de Creativitate al Noii Europe de anul acesta.

Romania este urmata de Rusia, cu 263 de lucrari si de Austria cu 219 lucrari. Ele sunt urmate de Polonia cu 212 inscrieri, Cehia cu 206, incluzand o participare la Portoroz Piran Advertising Idea Awards (PPAIA) si Slovenia, tara gazda cu 303 lucrari, din care 101 pentru PPAIA. Anul acesta vor intra in competitie 2580 de lucrari, dintre care 273 participa la PPAIA, comarativ cu anul trecut, cand au fost doar 2483. Titlul de Agentia Anului a fost castigat anul trecut de Leo Burnett & Target, locul patru fiind ocupat de McCann Erickson.

Dintre agentiile autohtone inscrise la Golden Drum, McCann Erickson participa cu 56 de lucrari, Graffiti BBDO cu 39 de lucrari si de Leo Burnett & Target cu 28 de inscrieri. Alte agentii participante, cu un numar aproximativ la fel de mare de lucrari sunt GMP, Scala JWT si Saatchi & Saatchi.

Agentii precum Propaganda, Cohn&Jansen /Ashley & Holmes, Grey, TBWA Merlin, Odyssey, Imager, Webstyler, Lowe & Partners, ADDV Euro RSCG, Gavrila&Asociatii, DDB, Papaya Advertising, Chilli Media, Icon, Utopium, TVR, desi cu un numai mai mic de lucrari inscrise in concurs, se vor lupta si ele pe cele 12 sectiuni de concurs: TV, presa, outdoor, radio, Design & Art Direction, Interactive, Campanii de Media, Film & TV promo, Advertising campaigns, OpenAd TV, OpenAd Print si OpenAd Design, fiecare cu subcategoriile sale, la unul dintre cele mai reprezentative festivaluri de publicitate din lume.